♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da er vi godt i gang med prøvingen på nr. 2
Jeg er 28 år, lykkelig gift og mamma til ei lita prinsesse. Jeg har PCOS i kraftig grad og har ikke eggløsninger av meg selv. Vi prøvde i 4 år med nr.1 der vi gikk gjennom utredning, utallige hormonkurer, opererte ut en voksende cyste og en vridd eggleder og ble til slutt gravid etter 2 veldig tøffe prøverørsforsøk. Eggkvaliteten min var/er ganske elending og av totalt 25 egg ut på de 2 forsøkene var det kun 1 som overlevde befruktning og til slutt ble til den nydelige lille mirakeljenta vår som nå er 5 måneder
Vi ønsker gjerne 2 tette og siden det tok så lang tid med første så startet vi prøvingen på nr.2 med det samme jeg fikk tilbake mensen (bare 2,5 måneder etter fødsel)

PP1: Dobbel pergokur. Eggløsning på cd 18
PP2: Pausemåned fra pergo. Eggløsning på cd 18

Er nå på pp 3. Tatt dobbel pergokur, hadde eggløsning på cd 19 og er i dag 7 dpo. Planen videre etter denne er ny pausemåned, deretter 1 dobbel kur til med clomid (samme som pergotime) før det blir over på 3 doble runder femara. Om det ikke skjer noe på den tiden så blir det prøverør igjen.
 
Last edited:
8 dpo
Mye murring, ømme bryst, veldig trøtt og luktesansen er på villspor. Måtte kaste salamipakken (som jeg til vanlig synes lukter himmelsk) som lå i kjøleskapet fordi jeg følte det stinket så grusomt. Kan selvfølgelig bare være pga pergo, men håper jo alltid det skal være noe mer :)
 
Last edited:
Så spenennde ❤️❤️
 
Ammet du og fikk tilbake mensen etter 2,5 mnd?:)

Spennende tider, håper den sitter kjapt denne gangen:)
Fikk desverre ikke muligheten til å amme lenger enn i litt over 1 måned. Hadde rett og slett ikke noe melk. Prøvde både pumping og legge til hver bidige time døgnet gjennom, ammehjelper, syntocinon, flere akupunkturbehandlinger men der var rett og slett ikke melk. Håper at jeg får amme lenger med nr.2 :)
 
Fikk desverre ikke muligheten til å amme lenger enn i litt over 1 måned. Hadde rett og slett ikke noe melk. Prøvde både pumping og legge til hver bidige time døgnet gjennom, ammehjelper, syntocinon, flere akupunkturbehandlinger men der var rett og slett ikke melk. Håper at jeg får amme lenger med nr.2 :)

Hoff. Du var flink som holdt på så lenge!
 
Åååh så gøy med ny dagbok :D Får håpe du får positiv test allerede nå da, et lite mirakel ❤️
 
Åååh så gøy med ny dagbok :D Får håpe du får positiv test allerede nå da, et lite mirakel ❤️
Ja :D Håper vi begge får pergospirer nå <3
 
Last edited:
Tr bestemte seg visst for å komme allerede 10 dpo så da er det videre til pp4 som blir pausemåned fra pergo
 
Så utrolig å se deg her inne igjen, samtidig som jeg selv endelig er blitt medlem! Husker nemlig jeg snoket i dagboken din i flere måneder i strekk forrige gang dere prøvde, mener jeg begynte før du fikk påvist pcos i det hele tatt og lenge etter dere fikk hjelp :rolleyes:
Falt dessverre litt ut under en travel eksamensperiode, og etter dette fant jeg ikke igjen dagboka di. Har tenkt mangen ganger på deg i årene siden, og lurt på hvordan det gikk. Så det gjør meg så utrolig lykkelig å lese at dere fikk ei lita tulle tilslutt! Gleder meg virkeligvirkelig på deres vegne! Det er så rart, for jeg føler liksom jeg kjenner deg litt, men du har jo aldri hørt om meg haha :p
Nå skal jeg i hvert fall følge deg videre, og håper at det klaffer denne gangen også :D
 
❤️❤️
 
Back
Topp