♥ Baby nr.1 på vei ♥

27+6

Da har vi vært på 3D ultralyd. Knøtte var som vanlig særdeles vanskelig ved å enten legge hendene foran ansiktet eller å trykke det inn i morkaka så dette er de 2 eneste bildene jordmoren fikk til, men vi er fornøyd med det [emoji173] Vi fikk hvertfall endelig vite kjønnet og det er ingen tvil om at det er ei lita prinsesse som lurer seg i magen [emoji173]
9fcd2652fcc602a4bea900fe6b0ec08d.jpg

4fb996db9298901dc9e6e6087833fccd.jpg
 
Last edited:
Ååå, så gøy at dere ENDELIG fikk vite kjønn [emoji173] :D Hurra! Gratulerer med ei lita prinsesse på vei [emoji173]
 
Ååå, så gøy at dere ENDELIG fikk vite kjønn [emoji173] :D Hurra! Gratulerer med ei lita prinsesse på vei [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Det er så deilig å endelig vite! Gleder oss så utrolig mye til å møte den lille prinsessa [emoji173] Pappaen er superstolt og måtte innom H&M for å kjøpe et par rosa bodyer [emoji173]
 
Ååå fantastisk!! Gratulerer så mye med ei lita snuppe på vei ❤️❤️
 
På bilde nr. 2 kan man jo se ansiktstrekk også!!! Så spennende. Tok dere 3D ul privat eller ble dere henvist?
 
På bilde nr. 2 kan man jo se ansiktstrekk også!!! Så spennende. Tok dere 3D ul privat eller ble dere henvist?
Ja, er kjempefornøyd selv om det bare ble 2 bilder. Vi tok privat :) [emoji173]
 
30+0

Formen er mildt sagt elendig. For 2 uker siden kom kvalmen tilbake med full styrke og siden det er jeg bare blitt verre for hver dag. Kaster opp daglig i tillegg til at bekkenet verker noe voldsomt og jeg har fått bihulebetennelse. Er blitt 100% sykemeldt frem til permisjon og er satt opp på en del ekstra kontroller siden jeg plutselig er så dårlig. Føler ikke jeg får gjort noe som helst her hjemme utenom å sove og å spy. Veier nå 5 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Har lyst å glede meg over det lille mirakelet i magen, men akkurat nå lengter jeg bare til at svangerskapet skal bli ferdig.
 
30+0

Formen er mildt sagt elendig. For 2 uker siden kom kvalmen tilbake med full styrke og siden det er jeg bare blitt verre for hver dag. Kaster opp daglig i tillegg til at bekkenet verker noe voldsomt og jeg har fått bihulebetennelse. Er blitt 100% sykemeldt frem til permisjon og er satt opp på en del ekstra kontroller siden jeg plutselig er så dårlig. Føler ikke jeg får gjort noe som helst her hjemme utenom å sove og å spy. Veier nå 5 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Har lyst å glede meg over det lille mirakelet i magen, men akkurat nå lengter jeg bare til at svangerskapet skal bli ferdig.

Hvordan er blodtrykket ditt?
 
Uff, det der hørtes helt forferdelig ut :( :( Greit nok med kvalme i starten, den er liksom litt forventet. Men kvalme nå er jo bare skikkelig dårlig gjort!! Håper ikke det vedvarer for lenge for deg :( God bedring [emoji173]
 
Uff, det der hørtes helt forferdelig ut :( :( Greit nok med kvalme i starten, den er liksom litt forventet. Men kvalme nå er jo bare skikkelig dårlig gjort!! Håper ikke det vedvarer for lenge for deg :( God bedring [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Hadde liksom ikke forventet å få den tilbake så sent nei, og hvertfall ikke i så stor grad som dette :(
 
Last edited:
Huff, så trasig :( Får håpe det ikke varer tiden ut, for kan ikke tenke meg det er noe godt å gå sånn oppi alt annet :( Klem til deg ❤
 
31+0

Formen er fortsatt elendig og jeg er kvalm og kaster opp daglig.
Skal på vekstkontroll om 6 dager [emoji173]
 
Last edited:
Back
Topp