♥ Baby nr.1 på vei ♥

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da var det endelig på tide å lage en helt ny dagbok inne på terminforum :)

Jeg er snart 27 år, vært gift med mannen min i 7 år og vi venter nå en liten maispire etter vårt andre prøverørsforsøk (ICSI) ❤

Veien hit har ikke vært enkel. Jeg har PCOS og vi har prøvd på vårt første barn i 4 år. Jeg har gått gjennom flere doble kurer med både pergotime og letrozol uten hell, og jeg har måttet operert ut ene egglederen. Til slutt bestemte vi oss for at tiden var inne for prøverør.

Vi hadde vårt første forsøk med IVF i mai i år. Det ble hentet ut 10 egg, men ingen av dem overlevde befruktning.

I august prøvde vi igjen med nytt mot etter 3 måneder på p-piller for å "legge eggstokkene i dvale" etter klinikkens instrukser. Denne gangen ble det gjort ICSI siden eggene mine hadde så vanskelig for å bli befruktet sist. 15 egg ble tatt ut, men kun 1 overlevde befruktning. Også denne gangen måtte jeg ha ekstra lang stimulering og ble overstimulert. Heldigvis så var det bare 1 som skulle til, og jeg er i dag 4+2 på vei med vår lille "Knøtte" (som mannen har valgt å døpe spiren vår) ❤

Termin er 13.mai
 
Last edited:
Må jo ha med et testebilde. Her fra 10 - 15 dpo. Tok siste test i går og tror ikke jeg skal ta noen flere. Alt tyder på at hcg stiger som det skal :)
1472819634423.jpg
 
Gratulerer så utrolig mye! Jeg blir så utrolig glad av å høre det går bra når man har prøvd lenge!! :D Blir koselig å følge med deg! :)
 
Jeg er så glad på dine vegne! Endelig klaffet det, og du skal bli mamma ❤️ Det aller største i verden ❤️
 
Veldig herlig å se deg inne i et terminforum. Det var virkelig på tide og veldig veldig fortjent :D Gleder meg til å følge deg helt til mai ❤
 
Så utrolig fint å se at det klaffet for dere! Gratulerer med spire! :) :)
 
Gratulerer så utrolig mye! Jeg blir så utrolig glad av å høre det går bra når man har prøvd lenge!! :D Blir koselig å følge med deg! :)
Tusen takk :) Blir veldig koselig å følge deg også :)
 
Jeg er så glad på dine vegne! Endelig klaffet det, og du skal bli mamma ❤️ Det aller største i verden ❤️
Jaaa ❤ Jeg er så utrolig lykkelig :) Håper det ikke tar så lang tid før nr.2 sitter med deg ❤
 
Veldig herlig å se deg inne i et terminforum. Det var virkelig på tide og veldig veldig fortjent :D Gleder meg til å følge deg helt til mai ❤
Tusen takk søte du ❤ Tenk at vi begge er havnet i terminforum da. Jeg er så glad for oss begge, og gleder meg til å følge deg videre i aprilgruppa ❤❤❤
 
Endelig termin-dagbok. Lille mai-spiren som koser seg i magehulen. ♡♡♡
 
Hun som ikke skulle teste noe mer fant plutselig et glemt lager med tester.... Meeen det er jo så deilig å se stigning ❤❤❤

1472903169316.jpg
 
Jeg er så glad på dine vegne frøken ❤️❤️❤️
 
Tusen takk ❤❤ Synrs jeg ser noe på testene du har lagt ut i dagboken din :D

:) Er jo streker der, men irriterer meg grønn over at de ikke enten kan bli blenda eller helst sterkere.. Skikkelig kjipt med usikkerheten
 
:) Er jo streker der, men irriterer meg grønn over at de ikke enten kan bli blenda eller helst sterkere.. Skikkelig kjipt med usikkerheten
Krysser alt jeg har for at den blir sterkere ❤❤
 
Hun som ikke skulle teste noe mer fant plutselig et glemt lager med tester.... Meeen det er jo så deilig å se stigning ❤❤❤

Vis vedlegget 194816
Føler jeg forfølger deg, men dette her er så koselig at jeg må innom for å se hvordan du har det:) Kjempefin stigning! Men du, husk at du på et tidspunkt må slutte med testingen :p vet ikke om du husker at jeg trodde jeg mistet fordi jeg blødde og styrken på streken ble svakere? Vel, lillegull er jo nå snart 38 uker i magen og skal snart ut ❤️ Vil bare at du skal kose deg med graviditeten, og ikke bli stressa av testene. Som legen min sa: "styrke på teststrek bryr vi oss ikke om, så lenge det er to streker". :D Masse lykke til med knøtte! Titter innom av og til om jeg får lov :) Klem til deg!
 
Føler jeg forfølger deg, men dette her er så koselig at jeg må innom for å se hvordan du har det:) Kjempefin stigning! Men du, husk at du på et tidspunkt må slutte med testingen :p vet ikke om du husker at jeg trodde jeg mistet fordi jeg blødde og styrken på streken ble svakere? Vel, lillegull er jo nå snart 38 uker i magen og skal snart ut ❤️ Vil bare at du skal kose deg med graviditeten, og ikke bli stressa av testene. Som legen min sa: "styrke på teststrek bryr vi oss ikke om, så lenge det er to streker". :D Masse lykke til med knøtte! Titter innom av og til om jeg får lov :) Klem til deg!
Synes bare det er kjempekoselig at du stikker innom :) ❤ Tatt en siste test dag. Nærmest lik kontrollstrek så nå blir det ikke flere tester. Jeg lover :p Du nærmer deg fødsel med stormskritt nå :D Kjempespennende!! Husker jeg helt feil eller er det på Åse du skal føde? Titt innom så ofte du vil, jeg blir bare glad :) Klem til deg ❤❤❤
 
❤ 4+5 ❤

Aller siste test fra meg. Jeg loooover :p Men se så sterk og fin da! :D

1473056461804.jpg
 
Back
Topp