♡Fødetråd♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenker det kan være fint med en fødetråd, ikke så lenge til våre små kommer :Heartred

Her er malen for fødetråden, kopier punktene og fyll ut det man ønsker å dele:Heartred Skal ikke legges inn gratulasjoner i denne tråden!

Min fødsel

Navn på barnet:

Kjønn:

Termin:

Dato født:

Uke+dag:

Klokkeslett:

Fødested:

Vekt:

Lengde:

Hodeomkrets:

Forløsningsmetode:

Smertelindring:

Annet du ønsker å fortelle:

Bilde:
 
Min fødsel

Kjønn: Gutt

Termin: 07.11.23

Dato født: 30.10.23

Uke+dag: 39+1

Klokkeslett: 15:53

Fødested: utlandet

Vekt: 3390

Lengde: 46

Hodeomkrets: 36

Forløsningsmetode: planlagt keisersnitt

Smertelindring: spinalanestesi under operasjon, morfin timer etter og paracetamol og ibuprofen dagene etter.

Annet du ønsker å fortelle: Vi er så takknemlige og lykkelige!! baby lå i seteleie så da ble det planlagt keisersnitt for her er risiko for barn ved vaginal litt høyere enn i Norge. Legen sa dessuten at ved vaginal seteleiefødsel gir man ikke epidural for det kan stoppe fødsel som øker risiko mer. Keisersnitt gikk kjempefint, baby var ute etter 5 min og trengte litt ekstra tid på å bli vandt med omgivelsene. Han skrek ikke særlig og var helt blå, men frisk og fin etter han kom seg. En del smerter etter operasjonen så var sengeliggende dag 1 ,kunne gå dag nr 2 ( med anstrengelse) og ute av sykehus dag nr. 3.
 
Min fødsel

Kjønn: gutt

Termin: 21.11

Dato født: 07.11

Uke+dag: 38+3

Klokkeslett: 4:19

Fødested: Ullevål

Vekt: 3550g

Lengde: 50cm

Hodeomkrets: 35

Gutten vår kom som en vind! Vannet gikk hjemme kl 2:30, riene startet kl 3 og litt over en time senere var han hos oss. ❤️
 
Min fødsel
Kjønn: Jente

Termin: 18.11.23
Dato født: 08.11.23
Uke+dag: 39+0

Klokkeslett: 14.07
Fødested: Drammen

Vekt: 4075 g
Lengde: 51,5 cm
Hodeomkrets: 37 cm

Smertelindring: Ingen.

Annet du ønsker å fortelle: Fødsel ble satt igang med ballong og så piller når ballongen hadde falt ut. Etter ca 1 døgn ble vannet tatt og riene satte i gang for fullt. Så, etter en times tid med rier og så 3 press-rier til slutt ble lille snupp født.
 
Min fødsel

Navn på barnet: ikke bestemt

Kjønn: gutt

Termin: 26.12.23

Dato født: 25.11.23

Uke+dag: 36+0

Klokkeslett: ca 09.20

Fødested: Ahus

Vekt: 2.790

Lengde: ikke målt

Hodeomkrets: husker ikke

Forløsningsmetode: akutt keisersnitt

Smertelindring: epidural osv

Annet du ønsker å fortelle:

Bilde:
 
Back
Topp