♡ Vårt største ønske ♡

Og der klikket jeg akkurat hjem Aerosleep madrass til sprinkelseng og vugge, sengehimmel og noen ammeinnlegg :D Da begynner vel ting å komme på plass (må bare få det i posten først).
Så godt å få ting på plass :) Hvor kjøpte du madrassen?
 
Herregud, som tiden flyr! Du føder jo snart, jo :D Slapp av og ta vare på deg selv og den lille (som ikke er fullt så liten lenger!) nå <3 Herlig å lese om hikkende baby. :D
 
33+2

Synes ting begynner å bli skikkelig vanskelig nå. Er så vanvittig dårlig. Har ikke fått dratt til behanding for bekkenet på en god stund nå fordi jeg er så dårlig og kommer meg ikke ut av huset. Dagene går til å prøve å ikke kaste opp og forsøke å få i meg noe mat. Mannen min har jobbet veldig mye i det siste og har nesten ikke være hjemme så føler meg ganske ensom i tillegg. Vet nesten ikke hvor jeg skal gøre av meg. Er som regel litt bedre på kveldene, så det hjelper. Vet at det ikke er så lenge igjen av svangerskapet nå, men forstetter det sånn som dette så vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette.
Huffda, så kjedelig at du føler deg så dårlig for tiden :( Håper kvalmen gir seg snart, er ikke noe gøy når det blir så ille. Det skal jo liksom være en fin tid du går inn i. Sender deg mange god bedring-klemmer :Heartred
 
Så god du er <3 Tusen takk :) Formen er heldigvis litt bedre i dag. Har ikke vært like kvalm i det minste, så håper at det fortsetter sånn. Er grusomt å være så dårlig :( Takk for klemmene <3 :-*
Så bra :) Da satser vi på at god bedring-klemmene hjelper ;) Nei, det er kjedelig når man er så dårlig. Håper du slipper den verste kvalmen den siste tiden, så du klarer å leve litt. Er tungt nok og gå høygravid om man ikke skal være kvalm i tillegg :p
 
Det høres helt forferdelig å få sånn kvalme så på tampen av svangerskapet i tillegg til de andre plagene dine. Håper virkelig det bedrer seg raskt ❤❤
 
Takk vennen ♡ akkurat nå er det skikkelig tøft. Føler jeg bare ligger her og er dårlig. Noe skikkelig drit. Heldigvis ikke så lenge igjen nå. Skal klare å holde ut de siste ukene :)
Ikke la det gå for lenge hvis du sliter med å få i deg mat da. Kanskje du kan få noe som kan stille kvalmen litt? Du har sikkert tenkt på det allerede, men. Bare pass på så du får i deg nok næring :) Sender en god klem ❤
 
Huff, kjedelig å lese at du er såpass dårlig :( Håper du blir bedre snart, så du slipper å være dårlig helt frem til termin ! Klem til deg ❤️
 
Så kjedelig at formen er så dårlig. Håper du blir bedre snart å kan nyte graviditeten mot slutten. Selv merkes det at det er siste innspurt. Føler meg som en strandet hval;) Stå på videre.
 
Uff, kjære Nienna, den høres helt uutholdelig ut den situasjonen du er i nå :( Så fælt at du skulle få et så tungt svangerskap og at det ikke vil bli noe bedre. Håper ikke du trenger å gå altfor mye på overtid (helst ikke i det hele tatt) før dere får møte vidunderet ❤❤ Tenker masse på deg ❤
 
Så fint å lese at formen din er bedre. Bekkenplager er nå en ting, men må være fælt med sånn kvalme helt på slutten. Håper den holder seg borte de siste ukene nå, så du kan nyte siste del av svangerskapet :)
 
Har helt glemt å svare deg! Det går mye bedre med meg nå. Kvalmen forsvant for en uke siden, så nå er ting veeeeldig mye lettere! Babyen har ikke festet hodet enda, så jeg har fremdeles håp om at det vil bedre bekkenplagene når det skjer. Hadde vært veldig deilig å kunne nyte siste tiden av svangerskapet :) Tenker masse på deg også <3 :-*
Åh, så utrolig bra at kvalmen er borte. Det må være en stor lettelse :D Ah, så det kan bli bedre når babyen fester hodet, ja. Da krysser jeg fingrene for at det skjer, og det veldig snart! ❤ Takk ❤❤
 
Back
Topp