♡ IKM uke 18 ♡

6 dpo i dag, kjente noe stikk i venstre side i går. Må passe på så jeg ikke begynner å overtolke symptomer[emoji51] Hvordan går det for dere? Når starter dere testingen?

9 dpo - negativ. Har ikke helt troen på dette. Kjenner ingen ting, og det pleier å være et veldig dårlig tegn nå :sorry: Det eneste som kan vekke håpet litt igjen er om tempen fyker himmelhøyt i morgen:smiley-angelic001
IMG_7056.JPG
 
Jeg sprakk i dag tidlig, 7dpo[emoji28] Neg test som forventet, men har hatt murringer siden 4(?)dpo. Og fikk menslignende murringer i dag så har et liiite håp.

Det er fortsatt tidlig, så den kan fortsatt bli positiv. Tenker du å fortsette å teste i dagene fremover? Jeg tok også test i dag, blendahvit. Men vet det er tidlig så har fortsatt håp. Krysser fingrene for at det blir mange spirer i uka som kommer[emoji3]
 
Det er fortsatt tidlig, så den kan fortsatt bli positiv. Tenker du å fortsette å teste i dagene fremover? Jeg tok også test i dag, blendahvit. Men vet det er tidlig så har fortsatt håp. Krysser fingrene for at det blir mange spirer i uka som kommer[emoji3]

Ja, jeg har 6 tester igjen så jeg kommer til å teste 9dpo og annenhver dag tenker jeg[emoji7]
 
Tror dere det er mulig å merke småsymptomer allerede? Vet det finnes mange teorier på det og at man teoretisk sett ikke før skikkelige symptomer før uke 5, men jeg har så sykt ømme bryst og menslignende murringer i høyre side i dag[emoji848] Undrer og undrer
 
Tror dere det er mulig å merke småsymptomer allerede? Vet det finnes mange teorier på det og at man teoretisk sett ikke før skikkelige symptomer før uke 5, men jeg har så sykt ømme bryst og menslignende murringer i høyre side i dag[emoji848] Undrer og undrer

Pleier ha det sånn når jeg er gravid, i noen dager før positiv test, når jeg har testet positivt 11 dpo :)
 
Hva er det dere holder dere unna i disse dpo dagene?
emoji5.png

Holder meg ikke unna noenting, spiser som normalt. Koffein ligger jeg under gensene allikevel, og når det gjelde alkohol så drikker jeg det såpass sjelden at det oftest ikke sammenfaller med dpo dagene uansett, og drikker jeg er det i så fall bare en enhet.
 
Jeg skal på blåtur med jobb hvor det alltid blir mye drikking 4-6. mai. Forventer tr 7-8. mai. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til det. Jeg er ikke den som tar tidligst kveld på slikt [emoji28]
 
Jeg skal på blåtur med jobb hvor det alltid blir mye drikking 4-6. mai. Forventer tr 7-8. mai. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til det. Jeg er ikke den som tar tidligst kveld på slikt [emoji28]
Jeg er altså igrunn flyttet til uke 19 pga forsinket EL.
 
Dpo-land er bare deprimerende, klarer dere å fokusere på noe som helst?!? Blir gal[emoji23] 8dpo i dag, og har allerede svidd av 2 tester. Begge lyser negativt men jeg har en magefølelse som ikke gir slipp.
IMG_5617.JPG
 
Back
Topp