♡ IKM uke 18 ♡

5dpo , da nærmer det seg [emoji322] er mellom 6 og 8 dpo , skulle «etter boka» hatt El for 6 dager siden , men mistenker at den kom noen dager før , kjentes iallfall sånn ut ,og har ikke testet etter El denne mnd , så litt usikker [emoji28]

Exiting!!! :D
 
Vet ikke om jeg har kraftig festeblødning eller svak mens. Tipper egentlig mens. Hvis det fortsetter å være svakt eller gir seg raskt, begynner jeg å teste til helgen :)
 
Nå kjente jeg at jeg fikk et sug i magen her [emoji23] tør ikke helt å juble enda , men øyner håp ihvertfall ! Håper uke 18 blir uka med KUN positive tester jeg , DET hadde vært trivelig [emoji7]

Det tenker jeg blir vanskelig med meg i gruppen.
 
Tror nok det ikke går veien her. Pulsen er på vei ned igjen.
Fått litt symptomer som murringer og øm korsrygg, men er nok tegn på mensen dessverre..
 
Har dere "rediger-knappen" på innlegg dere har skrevet selv? Nå er den borte på alle innlegg jeg har skrevet.....hmmm....:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Når jeg trykker på innlegget mitt kommer det opp en blyant oppe til venstre hvor jeg kan redigere
 
6 dpo i dag, kjente noe stikk i venstre side i går. Må passe på så jeg ikke begynner å overtolke symptomer[emoji51] Hvordan går det for dere? Når starter dere testingen?
 
6 dpo i dag, kjente noe stikk i venstre side i går. Må passe på så jeg ikke begynner å overtolke symptomer[emoji51] Hvordan går det for dere? Når starter dere testingen?

Jeg sprakk i dag tidlig, 7dpo[emoji28] Neg test som forventet, men har hatt murringer siden 4(?)dpo. Og fikk menslignende murringer i dag så har et liiite håp.
 
Back
Topp