♡ Babydrøm♡

7+2: Smertene i magen har roet seg :)
Idag har kvalmen vært helt ok, og jeg håper den er like fin i morgen når jeg skal på jobb :)
Bare to dager til ul :D Grugleder meg!! Håper på å se et bankende ❤️
Masse lykke til :) ❤️
 
Helt glemt å oppdatere her :p Var på ultralyd på tirsdag og fikk se lille bøllefrøet med et bankende hjerte :D Målte til 12 mm og hjerteslag på 110. Var 7+4 men ble satt tilbake to dager, men skal følge menstermin :) Så utrolig overlykkelig <3 Gynekolog var kjempe fornøyd med den lille hulen, fostervannet og alt annet inni der :D Tok også en celleprøve som jeg får svar på om to uker. Og hun fant ingen bakterier :) image.jpg
 
Var på kvinneklinikken idag på gynekologisk poliklinikk og tok ultralyd. Der fikk vi se store endringer fra den lille reken vi så uken før :p Bøllefrøet hadde begynt å få føtter og plasket rundt inni der :) 20 mm stor og hjerte slo som bare det <3 Er 8+4 idag. Fantastisk å se bølliken igjen :D
Var og på første kontroll hos legen idag, og det gikk veldig fint :)
 
9+5: Brukte doppleren for første gang idag og hørte den mest fantastiske lyden noen gang ❤️ Det var absolutt ikkje til å ta feil av min og bøllefrøet sin :D Hadde ikkje sjangs til å telle :p Tror det blir et onsdagsrituale :D

Ellers er formen helt dritt! Kvalmen sitter i 24/7, men det værste er å våkne på natten av at jeg er så dårlig :( Må bare holde ut for har altfor mye å gjøre på jobb no! Pupper er fortsatt utrolig vonde og ømme. Må nok til innkjøp av større bher etterhvert :)

Skal flytte dagboken inn på april forumet når jeg er 12 uker :) Tror fortsatt ikkje på at dette skal gå hele veien, så blir spennende å se de neste to ukene :)
 
11+0: Bare en uke igjen til den magiske grensen <3
Formen er fortsatt ganske dårlig med konstant kvalme og mye oppkast!
Puppene er fortsatt forferdelig ømme!
Alle og alt lukter vondt, og jeg kunne nok blitt ansatt i politiet som narkohund :p
Så bare klaging og sutring fra min side :p
Hørte foresten hjertelyden på onsdag igjen :) Er jo ritualet det no ;)
Har hvertfall et stort håp om at dette no går riktig vei <3
 
11+0: Bare en uke igjen til den magiske grensen <3
Formen er fortsatt ganske dårlig med konstant kvalme og mye oppkast!
Puppene er fortsatt forferdelig ømme!
Alle og alt lukter vondt, og jeg kunne nok blitt ansatt i politiet som narkohund :p
Så bare klaging og sutring fra min side :p
Hørte foresten hjertelyden på onsdag igjen :) Er jo ritualet det no ;)
Har hvertfall et stort håp om at dette no går riktig vei <3
Så gøy at alt står bra til fremdeles -selv om du ikke er i god form akkurat. :p Selv håper jeg gravidsymptomene skal komme for fullt for å gi meg en bekreftelse, men det kommer jeg nok snart til å angre på at jeg har tenkt ;-). Krysser fingrene for at formen blir bedre snart :)
 
12+0: Endelig var det min tur å nå de berømte tolv ukene :D Tiden har gått så utrolig sakte syntes jeg :p
Hørt hjertelyden idag også, så no håper jeg dette vil gå hele veien :) Så no kan jeg flytte dagboken over på aprilforumet :D
Lykke til videre til alle dere som prøver <3 Håper det klaffer for alle sammen her inne tilslutt <3
 
13+3: Hadde den værste natten i mitt liv! Var så dårlig og kastet opp over alt, at jeg begynte å grine for var så sliten og lei! Har hatt en fæl uke 12 med mye kvalme og har presset meg på jobb. Men no sa det bare stopp! Fikk legetime og no er jeg sykemeldt i to uker. Fikk beskjed om å prøve Pyridoksin tab, siden jeg har prøvd alt mulig annet mot kvalmen. Så får håpe de virker!
Fikk tatt blodprøver for det hadde jeg vist ikke tatt når jeg skulle. Legen hadde også glemt og sende henvisning til oul :/ Så jeg har gått og ventet på noe som aldri ville komme! Men no er det gjort :)
Krysser fingrene for at formen blir bedre no :)
 
14+0: Fikk endelig innkalling til OUL idag :D Den 19 november <3
Skal på volvat på torsdag neste uke også :D Då er jeg 14+6 så kanskje vi får sett kjønnet allerede då :) Ååh som eg gleder meg <3
 
image.jpeg 14+6: Vært på ul på volvat idag :) Bøllefrøet var helt perfekt og hadde det bra inne i hulen sin ❤️
Håpet på å få vite kjønn idag, men gyn ville ikkje si noe sikkert før seinare, fordi hun hadde tatt feil før i uke 15 :p Men jeg syntes jeg så en liten tissefant, og har stor tro på at det er gutt :p Men får smøre meg med tålmodighet i tre uker, då det er oul :) image.jpeg
 
17+5: Wææ det er tid for oul i morgen :D Er veldig spent, og håper alt fortsett er bra! Har en følelse på at det blir gutt :)
Kvalmen sitter fortsatt godt plassert i kroppen :( Kaster enda opp, men kjenner at Zofran tab som jeg tar morgen og kveld virker til tider. Krysser fingrene for at det snart skal bli bedre! :)
 
17+6(18+1): Oul idag, og inne i magen skjulte det seg en sprellende guttebaby :D Han var veldig aktiv og snudde seg hver gang det skulle bli tatt bilde :p Alt var helt perfekt og akuratt sånn det skulle :D Fikk ny termin, og ble flyttet frem ett par dager til den 22.april :)
Har veldig lyst til å starte shoppingen no, men er nok lurt å vente til januar.. :)
No kan jeg slappe godt av og nyte tiden <3
 
17+6(18+1): Oul idag, og inne i magen skjulte det seg en sprellende guttebaby :D Han var veldig aktiv og snudde seg hver gang det skulle bli tatt bilde :p Alt var helt perfekt og akuratt sånn det skulle :D Fikk ny termin, og ble flyttet frem ett par dager til den 22.april :)
Har veldig lyst til å starte shoppingen no, men er nok lurt å vente til januar.. :)
No kan jeg slappe godt av og nyte tiden <3

Gratulerer så mye med en liten gutt ❤️
 
Back
Topp