♡◇♡IKM uke 42♡◇♡

Du er jo bare på pp1 og sjansen er stor for at det klaffer før du trenger å prøve sånt da:) Men alltid greit å være forberedt på at det kommer til å ta litt tid også.

Åh, dessverre gjør det ikke det :( jeg fikk vite for mange år siden at jeg ikke produserer modne egg, så har typ 10% sjanse for å bli gravid naturlig. Fikk samme svar sist jeg var hos GU.
Derfor jeg blir satt på Letrozol med en gang :) for å gi meg en sjanse til å bli gravid :)
 
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - IKM 16-20/10
 
Åh, dessverre gjør det ikke det :( jeg fikk vite for mange år siden at jeg ikke produserer modne egg, så har typ 10% sjanse for å bli gravid naturlig. Fikk samme svar sist jeg var hos GU.
Derfor jeg blir satt på Letrozol med en gang :) for å gi meg en sjanse til å bli gravid :)
Aha.. Så utrolig kjedelig. Det må ha vært en tung beskjed å få, samtidig er det jo greit å være forberedt nå som tiden er inne for å starte å prøve. Men med letrozol er det hvertfall større sjanse for at det skal gå. Krysser fingrene for at det raskt blir en liten spire:happy:
 
Aha.. Så utrolig kjedelig. Det må ha vært en tung beskjed å få, samtidig er det jo greit å være forberedt nå som tiden er inne for å starte å prøve. Men med letrozol er det hvertfall større sjanse for at det skal gå. Krysser fingrene for at det raskt blir en liten spire:happy:

Tusen takk :D Jeg hadde en veldig gnagende følelse av at noe var galt. Valgte derfor å mase meg til en GU time for å bli sjekket. Fikk da bekreftet mistanken min.
 
Har hatt noen symptomer? Lenge siden du fikk vite dette?

Jeg aner ikke om dette har noe med saken å gjøre, men jeg slet MASSE med sopp infeksjoner og urinveisinfeksjoner under tenårene. Pluss et par grusomme nyre og bekkeninfeksjoner.
Fikk første mens når jeg var 10år. Kroppen min var et hormonellt katastrofeområde..
Dette roet seg ned når jeg ble over 20.
Jeg har alltid hatt lyst på barn og har hatt regelmessige menstruasjoner hele veien på 32-33 dager.
Har aldri hatt noen symptomer på at noe var galt. Jeg hadde bare en klump i magen og en følelse av at noe var galt. Jeg husker jeg fortalte venninna mi at jeg ikke tror jeg kan bli gravid naturlig etter hun fikk sin første. Vi var da 19. Hun sa at jeg var sprø, men fikk ikke tanken vekk.
I 2009 eller 2010 fikk jeg mast meg til en GU time og fikk beskjed at jeg ikke slipper modne egg. Dette har ikke endret seg siden.
 
Er det greit om jeg setter deg opp 18? Så er det midt i mellom. Håper dette er mnd hvor alt klaffer:)

Tusen takk. Håper det. Helt iorden med 18. Vet nøyaktig dato når jeg får EL, men regner med 6/20.
 
Ser ingen IKM-tråd for uke 42, så da prøver jeg meg på det:joyful:
Siter et av mine innlegg så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr.

F.eks: Nick - PP?- B? - EL? - IKM?

Lykke til alle sammen [emoji173]️


Gi gjerne beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista.



Mandag 16.Oktober
Somre - pp14 - B1 - EL 30.09



Tirsdag 17.Oktober
Kaloui - pp3 - B2 - forventet EL ca 8/10




Onsdag 18.Oktober
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - (IKM 16-20/10)



Torsdag 19.Oktober
Daydream - pp1 - B1





Fredag 20.Oktober




Lørdag 21.Oktober
Fjellgeita92 - pp5 - B1 - EL ca. 6.10





Søndag 22.Oktober





Gravid :happy093



TR :smiley-angry016



Over IKM / Usikker :confused013



Ikke oppdatert :anyone
Hei[emoji4]
Missy1984
PP 3, EL 8/10, IKM 22/10, B 3
 
Ser ingen IKM-tråd for uke 42, så da prøver jeg meg på det:joyful:
Siter et av mine innlegg så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr.

F.eks: Nick - PP?- B? - EL? - IKM?

Lykke til alle sammen [emoji173]️


Gi gjerne beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista.



Mandag 16.Oktober
Somre - pp14 - B1 - EL 30.09



Tirsdag 17.Oktober
Kaloui - pp3 - B2 - forventet EL ca 8/10




Onsdag 18.Oktober
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - (IKM 16-20/10)



Torsdag 19.Oktober
Daydream - pp1 - B1





Fredag 20.Oktober




Lørdag 21.Oktober
Fjellgeita92 - pp5 - B1 - EL ca. 6.10





Søndag 22.Oktober





Gravid :happy093



TR :smiley-angry016



Over IKM / Usikker :confused013



Ikke oppdatert :anyone
Kommer inn i uke 42. Pp4, b3, el 3okt ikm 22.10... leeenge til.. sukk i dag.. cd1..[emoji37]
 
Ser ingen IKM-tråd for uke 42, så da prøver jeg meg på det:joyful:
Siter et av mine innlegg så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr.

F.eks: Nick - PP?- B? - EL? - IKM?

Lykke til alle sammen ❤️


Gi gjerne beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista.



Mandag 16.Oktober
Somre - pp14 - B1 - EL 30.09



Tirsdag 17.Oktober
Kaloui - pp3 - B2 - forventet EL ca 8/10




Onsdag 18.Oktober
Eskimonika - PP12 (15mnd/8aborter) - EL 2-6/10 - (IKM 16-20/10)



Torsdag 19.Oktober
Daydream - pp1 - B1





Fredag 20.Oktober



Lørdag 21.Oktober
Fjellgeita92 - pp5 - B1 - EL ca. 6.10





Søndag 22.Oktober
Missy1984 - pp3 - B3 - EL 8/10
hmm..håpe2018 - Pp4 - B3 - EL 3/10



Gravid :happy093



TR :smiley-angry016



Over IKM / Usikker :confused013



Ikke oppdatert :anyone

Hei:) slenger meg inn her jeg. Har veldig variable sykluser for tiden så kan være jeg havner i uke 43 også:angelic:
Men håper at syklusen blir mer som min normale denne gangen
Pp3, b2, el ca 07 okt. Ikm 21 oktober
Krysser fingre og tær for denne perioden. Har tilogmed kjøpt inn eltester:):)
 
Hei:) slenger meg inn her jeg. Har veldig variable sykluser for tiden så kan være jeg havner i uke 43 også:angelic:
Men håper at syklusen blir mer som min normale denne gangen
Pp3, b2, el ca 07 okt. Ikm 21 oktober
Krysser fingre og tær for denne perioden. Har tilogmed kjøpt inn eltester:):)
Velkommen til uke 42:happy: Håper det ikke blir noe tullesyklus og at det klaffer denne mnd:joyful:
 
Jeg aner ikke om dette har noe med saken å gjøre, men jeg slet MASSE med sopp infeksjoner og urinveisinfeksjoner under tenårene. Pluss et par grusomme nyre og bekkeninfeksjoner.
Fikk første mens når jeg var 10år. Kroppen min var et hormonellt katastrofeområde..
Dette roet seg ned når jeg ble over 20.
Jeg har alltid hatt lyst på barn og har hatt regelmessige menstruasjoner hele veien på 32-33 dager.
Har aldri hatt noen symptomer på at noe var galt. Jeg hadde bare en klump i magen og en følelse av at noe var galt. Jeg husker jeg fortalte venninna mi at jeg ikke tror jeg kan bli gravid naturlig etter hun fikk sin første. Vi var da 19. Hun sa at jeg var sprø, men fikk ikke tanken vekk.
I 2009 eller 2010 fikk jeg mast meg til en GU time og fikk beskjed at jeg ikke slipper modne egg. Dette har ikke endret seg siden.
Så bra du fikk svar på hva som var galt! Vil tro det er mye bedre og i det minste være forberedt på at det kan ta litt tid å bli gravid. Forhåpentligvis klaffer det fort med letrozol da:happy:
 
Så bra du fikk svar på hva som var galt! Vil tro det er mye bedre og i det minste være forberedt på at det kan ta litt tid å bli gravid. Forhåpentligvis klaffer det fort med letrozol da:happy:

Ja, det er virkelig det jeg håper. Har hatt lyst på barn hele livet. Rart. Et største ønske som også er en kvinnes oppgave. Men det får jeg ikke til. Føler meg ganske så mislykket som kvinne noen ganger.
 
Ja, det er virkelig det jeg håper. Har hatt lyst på barn hele livet. Rart. Et største ønske som også er en kvinnes oppgave. Men det får jeg ikke til. Føler meg ganske så mislykket som kvinne noen ganger.
Det må du ikke føle! Vi er veldig mange som sliter med å bli gravid og er ikke mislykket av den grunn. Du er fortsatt helt i starten av prøvingen og alt kan skje. Se positivt på det, det er jo en spennende fase i livet som ingen kan kontrollere. De fleste blir gravid i løpet av et år, noen trenger lenger tid. Jeg har jo prøvd i to år, skal begynne med utredning nå og det kommer til å ta tid før vi får hjelp og blir litt motløs innimellom, men jeg har alltid et håp hver mnd om at det skal klaffe.
Slapp av, ha det gøy i prøveperioden og håp på at det skal klaffe:happy:
 
Det må du ikke føle! Vi er veldig mange som sliter med å bli gravid og er ikke mislykket av den grunn. Du er fortsatt helt i starten av prøvingen og alt kan skje. Se positivt på det, det er jo en spennende fase i livet som ingen kan kontrollere. De fleste blir gravid i løpet av et år, noen trenger lenger tid. Jeg har jo prøvd i to år, skal begynne med utredning nå og det kommer til å ta tid før vi får hjelp og blir litt motløs innimellom, men jeg har alltid et håp hver mnd om at det skal klaffe.
Slapp av, ha det gøy i prøveperioden og håp på at det skal klaffe:happy:

Ja, skal virkelig prøve det <3 Leve så normalt som mulig :)
 
Er det noen som skal prøve noen kjerringråd denne pp’en?
Jeg har brukt grapefruktjuice de siste gangene og har begynt å like det, så kommer til å fortsette med det. Tenkte også å spise ananas i dpo dagene:) Det kan jo ikke skade hvertfall:happy:
 
PP 11 (1 kjemisk i mars) - B3 - EL ca 2/10 - IKM 16/10
 
Back
Topp