♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08

Tirsdag 22.08

Onsdag 23.08

Torsdag 24.08

Fredag 25.08

Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3
Dahr - PP2 etter MA i Mai - B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8

[emoji173]Gravid
Kooki - PP1 (syklus2 etter pilleslutt) - B2 - EL06.08
morellen - PP 5 - B1 - EL 9/8
Mamma 10/12 - B3
Flubber
snippsnappsnuppa-B2(3)-pp2-EL 07.08
MammatilDennis <3
Kakkelhøns - pp3 - B1 - EL 11.08
Lise30
Frk.rose, PP1- B3

[emoji813] TR
Somre - Pp12 - B1
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Venessiela - pp 1 - B2
Linni_ønsker_liten - pp xx - 1.barn
1991solsikke, B1, pp2
Bambii, b1 - pp32
spireblomsten - PP1 etter BO/MA- Totalt pp5 - B2 - EL ca 10.08
missy1984, PP 1 - EL 13/8 - B3
Tigerbaby, pp, B1
Hope90, pp XX, ivf, B2
Duracellia - pp2 - b1

[emoji20] Passert
batMam-pp uviss(SA mars og juni)-B2-ustabil syklus
Pepperkakemix - PP1, B1

[emoji50] Ikke oppdatert
Ossto8388, pp 3
Pr0ver91-PP3 -B1
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]

Last edited:
Bukett - pp11 - b1 - ikm onsdag 23

Sorry fikk trykket mange ganger pga jeg er i utlandet på et sted med dårlig dekning :-)

Last edited:
trippelpost og vel så det !!:) Sorry

Last edited:
Bukett - pp11 - b1 - ikm onsdag 23
Blomsten min [emoji7] der er du jo [emoji173] kjedelig at du har kommet helt til pp11, men nå får vi være i gruppe med deg da [emoji173]

.

Blomsten min [emoji7] der er du jo [emoji173] kjedelig at du har kommet helt til pp11, men nå får vi være i gruppe med deg da [emoji173]

Ja her kommer jeg :-) haha! Ja, kjipt at det drøyer, men får i det minste vært i ikm gruppe med bra folk <3

Somre - Pp12 - B1 - ikm 22.08

Denne pp'en skal vi prøve grapefruktjuice og hostesaft og håper det er det eneste som skal til for at vi får en liten spire:D

Jeg har også begynt å drikke grapefruktjuice, tenkte det kan ikke skade å prøve uansett :-D Men drikker du fra første syklusdag til el? og hvor mye?

Jeg har også begynt å drikke grapefruktjuice, tenkte det kan ikke skade å prøve uansett :-D Men drikker du fra første syklusdag til el? og hvor mye?
Du kan egentlig drikke det så mye du bare vil, Det skader ikke [emoji4] jeg drakk en uke før el, minst et stort glass, 300ml om dagen.

PP2 - B1 her! Første gang på forumet! Nå er vi babyklare! [emoji4]
Da håper vi at du er av de heldige i statistikken om at man bare trenger å se på mannen for å bli gravid [emoji173] noen må jo være det også! [emoji16]

Hva skal dere gjøre denne pp?
Jeg tenkte drikke solvipect denne gangen.. lenge siden jeg har prøvd det. Skal også drikke salvie te da dette tidligere har gitt meg tidligere el :-) Jeg skal også tempe, teste etter el med rosa clearblue og bruke concieve + :-) høres ut som mye greier men har kjørt pp'er hvor jeg ikke har brukt noe og prøvd å "slappe av" (som alle så fint sier man bør......) - uten at dette har ført til noe heller, så da liker jeg å føle at jeg gjør noe :-)

Har nye tester til monitoren, håper det gjør susen og at jeg får maks [emoji16] også temper jeg, forhåpentligvis går det bedre denne syklusen. Tør ikke prøve noe særlig hjelpemidler siden jeg ikke vet hvor lang tid det tar å få time på sykehuset for å få sjekket slimhinnene mine.. [emoji14]

Hva skal dere gjøre denne pp?
Jeg tenkte drikke solvipect denne gangen.. lenge siden jeg har prøvd det. Skal også drikke salvie te da dette tidligere har gitt meg tidligere el :) Jeg skal også tempe, teste etter el med rosa clearblue og bruke concieve + :) høres ut som mye greier men har kjørt pp'er hvor jeg ikke har brukt noe og prøvd å "slappe av" (som alle så fint sier man bør......) - uten at dette har ført til noe heller, så da liker jeg å føle at jeg gjør noe :)

Jeg skal også bruke solvipect, men hvor mye bruker du? Kan man bruke for mye slik at det virker mot sin hensikt tror du?

Back
Topp