♡ØnskeLille♡

Herregud for et mareritt du har hatt!! Det er så kjipt med drømmer du bare vil våkne ifra [emoji26][emoji21]
Hans første reaksjon var: nei (og navnet mitt) (gjaldt drømmen om at han var homofil. Neste reaksjon: uff da, for noen drømmer du har! Og så kom kommentaren om sex og trening [emoji23]
Ja! Våknet av at jeg rykket til i det naboen gjorde seg ferdig og da hadde jeg litt vondt i magen også! Helt grusomt vet du. Henger sikkert litt sammen med at mannen min snart skal på guttetur i en uke og da vet jeg det blir mye fyll, og jeg er da alene her hjemme, noe jeg hater mer enn noe annet nettopp fordi jeg er redd for innbrudd osv. De sier jo at det er underbevisstheten din som sier hva du frykter, nåe man drømmer sånn!
Så kanskje du frykter at mannen din plutselig er homofil? Haha! Den andre går vel på det samme som meg, frykt for å miste den du setter høyest av alle?
 
Ja! Våknet av at jeg rykket til i det naboen gjorde seg ferdig og da hadde jeg litt vondt i magen også! Helt grusomt vet du. Henger sikkert litt sammen med at mannen min snart skal på guttetur i en uke og da vet jeg det blir mye fyll, og jeg er da alene her hjemme, noe jeg hater mer enn noe annet nettopp fordi jeg er redd for innbrudd osv. De sier jo at det er underbevisstheten din som sier hva du frykter, nåe man drømmer sånn!
Så kanskje du frykter at mannen din plutselig er homofil? Haha! Den andre går vel på det samme som meg, frykt for å miste den du setter høyest av alle?
Ja, har hørt det før jeg og, men alle er vel redd for å miste de nærmest seg? Har aldri vært redd for at mannen er homofil nei [emoji28] Kan du ikke ordne deg noe overnattingsbesøk så du slipper å være alene? Er ikke noe glad i å være alene jeg heller [emoji13]
 
10 dpo! I natt har jeg hatt 2 SINNSYKE RARE drømmer [emoji55] Først drømte jeg at mannen fortalte alle (inkludert meg for første gang) i et selskap at han er homofil (!) [emoji28] Og etterpå drømte jeg at vi var på en fest i et sinnsykt hus, og med et uhell så kysset jeg og min beste venninne. Vi lo så mye at vi måtte forlate rommet, og når jeg kom tilbake stod det en ambulanse utenfor med alle festdeltakerne som stod og gråt. Jeg reiv opp utgangsdøra og løp bort til ambulansen (aldri "løpt" så fort i hele mitt liv!). Når jeg kikker inn så ligger mannen min inntulla i sånn varmefolie, og ligger og skjelver helt sinnsykt (med lukkede øyne).. Jeg hopper inn i ambulansen, stryker manne over kinnet og så våkner jeg..

Hva tyder man av slike drømmer? Mannen mener det har blitt for lite sex og trening i det siste [emoji23]

Ler høyt av disse drømmene [emoji23] merkelig hva man kan få for seg i søvne [emoji23][emoji23]
 
Nå har jeg strålinger nedover låra som jeg pleier før tr, samt rosa utflod [emoji53]
 
Endelig tilbake etter en lang påskeferie! Var til ul torsdag 20 april. Dr E mente livmorshinna var i tynneste laget, så han økte progynovadosen min til 8 mg per dag, altså 4 tabletter daglig. Ny ul i morgen. Dette blir FER innsett av det siste egget i fryseren om alt går i orden. Skummelt å tenke på [emoji53][emoji17]
 
Endelig tilbake etter en lang påskeferie! Var til ul torsdag 20 april. Dr E mente livmorshinna var i tynneste laget, så han økte progynovadosen min til 8 mg per dag, altså 4 tabletter daglig. Ny ul i morgen. Dette blir FER innsett av det siste egget i fryseren om alt går i orden. Skummelt å tenke på [emoji53][emoji17]
Lykke til i morgen! Håper du snart er ruger! :)
 
Lykke til i morgen G! Håper det er gullegget som er spart helt til sist nå! :D
 
Masse lykke til i morgen [emoji169] Håper du snart får ruge[emoji4]
 
Masse lykke til i morgen :)
 
Ul i går overstått, livmorshinna var 7.6 mm (?) mot 6.7 på torsdag 20. Innsett blir tirsdag 2. Mai [emoji4] Og så spurte jeg dr E om det er noe "mer" galt med oss enn dårlig sædkvalitet, og da sa han at livmorshinna var i tynneste laget i naturlig syklus. Han mente imidlertid at det skulle være mulig å bli gravid med den sædkvaliteten mannen har, om alt var greit med meg (som vi har trodd). Spurte om det var noen medisiner vi kunne prøve i sommer, siden vi ikke får nytt fersforsøk før i august, og da nevnte han letrozol.. Glad vi får prøve det i ventemånedene slik at vi har en fair sjanse!
 
Ul i går overstått, livmorshinna var 7.6 mm (?) mot 6.7 på torsdag 20. Innsett blir tirsdag 2. Mai [emoji4] Og så spurte jeg dr E om det er noe "mer" galt med oss enn dårlig sædkvalitet, og da sa han at livmorshinna var i tynneste laget i naturlig syklus. Han mente imidlertid at det skulle være mulig å bli gravid med den sædkvaliteten mannen har, om alt var greit med meg (som vi har trodd). Spurte om det var noen medisiner vi kunne prøve i sommer, siden vi ikke får nytt fersforsøk før i august, og da nevnte han letrozol.. Glad vi får prøve det i ventemånedene slik at vi har en fair sjanse!

Håper du bare kan legge bort hele Letrozol-opplegget uansett :)
Innen 2. mai er nok slimhinna fin tykk nok i massevis :) Tvitvi!
 
Håper du bare kan legge bort hele Letrozol-opplegget uansett :)
Innen 2. mai er nok slimhinna fin tykk nok i massevis :) Tvitvi!
Takk[emoji4] Dr E virka ikke sånn suuperoptimistisk pga livmorshinna, men må bare vente og se (og TESTE når den tid kommer) [emoji12] Først;innsett på tirsdag [emoji16]
 
Ul i går overstått, livmorshinna var 7.6 mm (?) mot 6.7 på torsdag 20. Innsett blir tirsdag 2. Mai [emoji4] Og så spurte jeg dr E om det er noe "mer" galt med oss enn dårlig sædkvalitet, og da sa han at livmorshinna var i tynneste laget i naturlig syklus. Han mente imidlertid at det skulle være mulig å bli gravid med den sædkvaliteten mannen har, om alt var greit med meg (som vi har trodd). Spurte om det var noen medisiner vi kunne prøve i sommer, siden vi ikke får nytt fersforsøk før i august, og da nevnte han letrozol.. Glad vi får prøve det i ventemånedene slik at vi har en fair sjanse!

Jeg har problemer med tynn slimhinne. Til fryseforsøket i naturlig syklus fikk jeg klarsignal når slimhinnen var 7mm, selv om det var tynt. Satte inn blasto og på ul ved innsett var den 10,5 og gravid ble jeg:)
 
Jeg har problemer med tynn slimhinne. Til fryseforsøket i naturlig syklus fikk jeg klarsignal når slimhinnen var 7mm, selv om det var tynt. Satte inn blasto og på ul ved innsett var den 10,5 og gravid ble jeg:)

Åh, så flott å høre! Hos oss har mannen dårlig sædkvalitet, så kjente jeg ble veldig deprimert når det var noe "galt" med meg og, men glad for at vi får prøve letrozol. Har du brukt det noengang?
 
Åh, så flott å høre! Hos oss har mannen dårlig sædkvalitet, så kjente jeg ble veldig deprimert når det var noe "galt" med meg og, men glad for at vi får prøve letrozol. Har du brukt det noengang?

Jeg har brukt det ja:) brukte det bla før fryseforsøket:)
 
Da er innsett overstått. Siste eskimoen er brukt opp, 3 dagers [emoji4] Dersom det ikke klaffer nå blir det femar i sommer og ferskforsøk i august!
 
Da er innsett overstått. Siste eskimoen er brukt opp, 3 dagers [emoji4] Dersom det ikke klaffer nå blir det femar i sommer og ferskforsøk i august!
Grattis som ruger [emoji7]
 
Back
Topp