♡ØnskeLille♡

Du trenger bare 2-3 dråper og kan ta det ut med skje...

Skal prøve å få ut noe blod, men har ikke blødd siden i går (men pleier alltid å få en "etterslenger", så muligheten er der jo :) )
 
Jeg tenker ofte at jeg skulle ønske jeg visste hvem alle dere jentene var hvis jeg feks krysset dere på gaten. Da hadde en ikke følt seg så ensom. Når du skriver så kjenner jeg meg SÅ igjen i tankene, allikevel føles det ofte som jeg er den eneste i verden som har det sånn[emoji174]

Du er definitivt ikke alene om disse tankene :Heartred Huff, sånne perioder som nå er bare så sinnsykt kjipt...
 
:Heartred:Heartred:Heartred

Du er definitivt ikke alene og vi føler med deg her inne, det er sikkert og visst!
Jeg håper at neste bursdag blir fylt med mer glede enn du kan forestille deg :Heartred
 
[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red

Du er definitivt ikke alene og vi føler med deg her inne, det er sikkert og visst!
Jeg håper at neste bursdag blir fylt med mer glede enn du kan forestille deg [emoji813]red
Det håper jeg så inderlig og [emoji173]
 
Huff.. Sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173] vet hvor jævlig de følelsene der er :( men håper du kan få inspirasjon av alle miraklene her inne som skjer. Krysser fingrene for at dere klarer det på neste forsøk [emoji173]
 
Huff.. Sender deg en stor klem [emoji173] [emoji173] vet hvor jævlig de følelsene der er :( men håper du kan få inspirasjon av alle miraklene her inne som skjer. Krysser fingrene for at dere klarer det på neste forsøk [emoji173]
Takk :Heartred Blir nok å sende inn prøve til Aten tenker jeg, så har vi iallefall sjekket det ut. Skal innom apoteket og kjøpe urinprøveglass nå etterpå.. Er det urinprøveglass jeg skal bruke? Noen som vet?
 
Da virker det som tr har reist sin vei, så da blir det ikke prøve til Aten denne syklusen... Og oppstart for FER #2 blir i april, og skal ha styrt syklus med progynova..håper det ikke krasjer med påske..
 
Da er jeg i el-land etterhvert, skal begynne å teste i dag tenker jeg [emoji12] Vi har og lagt inn aksjer i helga. Merkelig hvordan sex kan bli "glemt" og rart når du ikke har hatt det på en stund... Nå er vi iallefall i gang!
 
Da har vi lagt inn aksjer de siste dagene. Prøvde meg i går og, men mannen var STUPtrøtt etter en lang arbeidsdag Får prøve igjen i kveld, men usikker på om det er vits..eggløsningskalkulatoren på nett anga el til å være søndag 26 mars.. men jeg mener elslimet kom på tirsdag denne uken. Tar en test når jeg kommer hjem i dag, men tror el har vært [emoji6]
 
Gårsdagens eltest var negativ, men hadde ikke forventet noe annet. Cd 23 idag, tror el var rundt cd 18/19.. Elslimet er borte og. Neste tr blir det å sende prøve til Aten, "gleder" meg [emoji28] Tenk om det viser seg at vi har en infeksjon som kan kureres, det hadde vært fantastisk! I dag skal jeg være barnevakt for 2 herlige tvillingsnupper til en veldig god venninne, gleder meg!! Tida kan bare fly frem til kl 12 [emoji1]
 
Så hyggelig å være barnevakt :Heartred

Spennende med prøve til Athen, det ar jo funket for veldig mange! Jeg syns det er så rart at norske leger ikke tar dettte med skjulte infeksjoner seriøst.
 
Så hyggelig å være barnevakt [emoji813]red

Spennende med prøve til Athen, det ar jo funket for veldig mange! Jeg syns det er så rart at norske leger ikke tar dettte med skjulte infeksjoner seriøst.

Ja, det skjønner ikke jeg heller! Veldig frustrerende dersom det kan være løsningen for mange prøvere (selv om jeg skjønner hvorfor det ønskes å redusere bruken av antibiotika)..
 
Cd 25 i dag, og veldig mye strålinger nedover beina, som jeg pleier å ha rett før tr kommer. Vi får se når tanta dukker opp..
Blanda følelser nå; enten kan tanta holde seg borte og vi er gravide (sannsynligheten for det er nok ikke på vår side) eller så kan tanta komme og vi kan sende prøve til Aten [emoji4] Men først kan tanta vente en liten uke før hu er her [emoji6]
 
Cd 26. Ble akutt kvalm i rundt 10 minutter mens jeg så på tv nå nettopp.. og kjempefrysen rett etterpå.. 8 dpo ca [emoji4]
 
9 dpo isj [emoji4] Litt mensmurringer i dag, har ikke test hjemme heller. Tror ikke det har funka denne ppen.. det er helt greit, aldri hatt en så avslappende pp [emoji28] snart påskeferie [emoji214][emoji169]
 
10 dpo! I natt har jeg hatt 2 SINNSYKE RARE drømmer [emoji55] Først drømte jeg at mannen fortalte alle (inkludert meg for første gang) i et selskap at han er homofil (!) [emoji28] Og etterpå drømte jeg at vi var på en fest i et sinnsykt hus, og med et uhell så kysset jeg og min beste venninne. Vi lo så mye at vi måtte forlate rommet, og når jeg kom tilbake stod det en ambulanse utenfor med alle festdeltakerne som stod og gråt. Jeg reiv opp utgangsdøra og løp bort til ambulansen (aldri "løpt" så fort i hele mitt liv!). Når jeg kikker inn så ligger mannen min inntulla i sånn varmefolie, og ligger og skjelver helt sinnsykt (med lukkede øyne).. Jeg hopper inn i ambulansen, stryker manne over kinnet og så våkner jeg..

Hva tyder man av slike drømmer? Mannen mener det har blitt for lite sex og trening i det siste [emoji23]
 
10 dpo! I natt har jeg hatt 2 SINNSYKE RARE drømmer [emoji55] Først drømte jeg at mannen fortalte alle (inkludert meg for første gang) i et selskap at han er homofil (!) [emoji28] Og etterpå drømte jeg at vi var på en fest i et sinnsykt hus, og med et uhell så kysset jeg og min beste venninne. Vi lo så mye at vi måtte forlate rommet, og når jeg kom tilbake stod det en ambulanse utenfor med alle festdeltakerne som stod og gråt. Jeg reiv opp utgangsdøra og løp bort til ambulansen (aldri "løpt" så fort i hele mitt liv!). Når jeg kikker inn så ligger mannen min inntulla i sånn varmefolie, og ligger og skjelver helt sinnsykt (med lukkede øyne).. Jeg hopper inn i ambulansen, stryker manne over kinnet og så våkner jeg..

Hva tyder man av slike drømmer? Mannen mener det har blitt for lite sex og trening i det siste [emoji23]
Uff! Det er så grusomt med sånne drømmer! Drømmer mye om dagen selv, at mannen min dør, og i natt drømte jeg at jeg ble voldtatt av naboen mens mannen min lå ved siden av og ikke fikk gjort noen ting, det var helt forferdelig! Fortalte han det og eneste jeg fikk til svar var "det er ikke bra da". Så mannen din sin humoristiske syn på saken er jo et morsomt svar! :)
 
Uff! Det er så grusomt med sånne drømmer! Drømmer mye om dagen selv, at mannen min dør, og i natt drømte jeg at jeg ble voldtatt av naboen mens mannen min lå ved siden av og ikke fikk gjort noen ting, det var helt forferdelig! Fortalte han det og eneste jeg fikk til svar var "det er ikke bra da". Så mannen din sin humoristiske syn på saken er jo et morsomt svar! :)
Herregud for et mareritt du har hatt!! Det er så kjipt med drømmer du bare vil våkne ifra [emoji26][emoji21]
Hans første reaksjon var: nei (og navnet mitt) (gjaldt drømmen om at han var homofil. Neste reaksjon: uff da, for noen drømmer du har! Og så kom kommentaren om sex og trening [emoji23]
 
Back
Topp