☆skravletråd☆

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Vi må jo selvfølgelig ha en skravletråd her inne![emoji2]

Fyr løs med alt og ingenting![emoji116]
 
Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur:p
 
Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur:p

Her går det i eksamenslesing. Eksamen på torsdag. Gleder meg til å bli ferdig!
 
Smeltet bort i sola i dag. Hadde planer om å støvsuge, men det utgikk da det var drivhusvarmt i stua[emoji23]
 
Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur:p
Vi har hatt felles familiefeiring for bonusjenta på 7 år og koset oss glugg med god mat,kaker og fint vær![emoji1]
 
Vi pusse opp det nye huset og begynner å pakke opp esker:D skal bli godt å komme seg på plass
 
Har nettopp rydda i klær og litt møbler... pakka vekk alle ammegenserene.. får plassere dem et lurt sted slik at jeg finner dem igjen..[emoji23]var litt tåkete sist.. Ammer fortsatt fremtidige storebror, men kun i senga..Han er 19mnd..snart 20...
 
Vært på orientering med 3 av barna i dag - imponert over 2 åringen som nesten ikke ville bli bært[emoji1] (rundt 7km løype). Var virkelig en fin tur i knallvær med masse god niste[emoji173]
 
Vi fikk slipt den første gjengen med sau på fjellet i går, lagd en liten bit av kjøkkenhagen og planta ut tomatplantene mine :) I dag er det først litt hjemmekontor, før jeg har et jobbmøte i kveld. Er ikke så begeistra for sånne kveldsmøter, men avspaseringa jeg kan ta sener kommer godt med!
 
Hei! Kom nettopp over dette forumet, og er helt "noob". Må/kan man melde seg inn i gruppa/forumet på noe vis?
 
Hei! Kom nettopp over dette forumet, og er helt "noob". Må/kan man melde seg inn i gruppa/forumet på noe vis?

Hei [emoji4] Har du termin i februar? Isåfall kan du skrive på forskjellige tråder her inne. Det er terminlistetråd, presentasjonstråd og mange fleire der ein kan skrive litt om seg sjølv og fylgje med på andre som har termin i samme måned som deg [emoji173]️Håper eg forklarte meg greit? [emoji28]
 
Ja, takk! Har 3.februar[emoji5] Fått til å skrive litt og tror jeg følger forumet nå, uten at jeg er sikker på hvordan jeg fikk det til[emoji85]
 
Ja, takk! Har 3.februar[emoji5] Fått til å skrive litt og tror jeg følger forumet nå, uten at jeg er sikker på hvordan jeg fikk det til[emoji85]

Hehe, det er ikkje lett med ein gong nei [emoji23] Men du kjem nok raskt inn i det etterkvart [emoji2][emoji1303]
 
Hei [emoji4]
Har nettopp kommet meg inn her sammen med dere. Testa positivt 14 dpo for litt over 2 uker siden, og har termin med mitt andre barn den 2. februar
Gratulerer til alle dere medgravidas [emoji173]️

Termingruppa mi fra 2016 ble til en veldig sammensveiset gjeng, og jeg snakker fortsatt daglig med noen av dem Gleder meg til å dele denne tida med dere.
 
Back
Topp