☆ Skravletråd Mai ☆

Pampers er vel den eneste bleien som er anbefalt av NAAF? (Norges Astma og Allergi Forbund)
Frøkna hadde atopisk eksem og hadde ikke problemer med dem.
Alle barn er forskjellige, og til våre har disse hatt best passform.

Hvorfor syns du det er galt at de er tilsatt lotion?
Jeg liker ikke tilsatt noe som helst. Altså, det lukter ikke godt, og jeg smører henne ikke med noe til vanlig, så derfor ser jeg ikke behovet.

Passform er ulik mellom unger, og måten den er bygget opp på likte jeg på en måte ikke, "nettingen" inni. Og mener huden hennes ikke likte den så godt også. Ja, og altså passform

Men unger er ulike. Hva som passer og tåles varierer.

Og anbefalt av naaf, eller danske naaf eller svanemerket etc handler dels om hva de gidder å betale for også da ;-)
En må nå finne det som passer den enkelte.
 
Da er absolutt enkleste løsning å ta med en del av rabarbraroten ja

Å så jordbær ute vil neppe bli noe særlig i år, men man får jo kjøpt småplanter da.
Kanskje jeg skal gjøre det, da [emoji106]
Må bare finne ut om jeg har et sted å plante det..

Neeei, det trodde jeg ikke heller egentlig. Men kanskje til neste år :)
 
De er kjekke å ha

Jeg har en hvit som jeg bruker som stelleveske og en svart som jeg bruker som veske når jeg må ha med meg mye
Herlig! Jeg har.. En billig stelleveske fra ebay, pluss den nøytrale fra kiwi... Som sikkert er kjempefin å bruke for samboer, men hadde absolutt ikke vært feil å vinne en -fin- en.
 
Stillhet.

Hunden snorker.

Men ellers helt stille.

Mannen kom hjem. Og tok med yngste ut på dissa/huska.

Jentene gikk jo til naboen.

Og guttene gikk for å hente pokemonkort her og der.

Jeg er alene. Altså utenom hunden.

Stille.
Tenker det var helst uvant nå da [emoji14]
 
I dag har vi sendt av gårde lillemor med farmor, for nevøen våres feirer 1 år. Jeg synes det er vanskelig, jeg dukker alltid opp. Men mannen syntes jeg skulle slappe av. Lillemor koser seg nok veldig, mannen har malt, og rydder litt. Og jeg skal hvile litt. Jeg vil, jeg vil, men får ikke til... Vemodig når det er 1-års dag. Senere skal vi grille, slappe av, kanskje strikke hvis jeg orker. Og kose med lillemor.
 
Sikkert greit i bakst ;)
Men er IKKE drikkbart! [emoji14]
Guttungen drakk det noen uker i test om det hjalp på problemer, men ingen effekt så tilbake på vanlig. Han foretrakk havre tror jeg
 
Guttungen drakk det noen uker i test om det hjalp på problemer, men ingen effekt så tilbake på vanlig. Han foretrakk havre tror jeg
Vel.. Her havnet det i vasken i alle fall..
 
Vi griller nesten uten unntak om sommeren. Mannen er avhengig av grillmat [emoji23]
Jeg elsker å grille så vi griller mye. Men i dag fikk mellomste velge (siden hun hadde tatt blodprøve hos legen) og valgte taco hellet enn grilling.

I morgen kveld griller vi etter fotballen tror jeg. Mannen mener de drar alene så da ordner jeg mat når de varsler at de er på vei hjem tenker jeg.
 
Herlig! Jeg har.. En billig stelleveske fra ebay, pluss den nøytrale fra kiwi... Som sikkert er kjempefin å bruke for samboer, men hadde absolutt ikke vært feil å vinne en -fin- en.
Jeg fikk barn for tidlig til å få den fra kiwi
 
Tenker det var helst uvant nå da [emoji14]
Det var det.

Varte ikke så lenge. Mannen og lillemor kom inn og jentene dukket opp igjen men guttene ble hos ene kompisen.
 
Jeg kom i det minste på at eldre ikke har sluttet med skjerm fra 1030 da, han var faktisk ute en tur etter lunsj. Men nok skjerm likevel
 
Jeg kom i det minste på at eldre ikke har sluttet med skjerm fra 1030 da, han var faktisk ute en tur etter lunsj. Men nok skjerm likevel
 
Nå klusser denne appen også (tapatalk)

Jeg slipper å logge inn hele tiden. Og får varsel (litt forsinket) men den dobbeltpostet og viser ikke at dere har skrevet før jeg oppdaterer og finner masse jeg ikke har sett og går i surr o hodet mitt

Men nå skal jeg begynne å lage taco tenker jeg. Sa mat ca 18 til eldste og det tar jo litt tid å dille alt
 
Nå klusser denne appen også (tapatalk)

Jeg slipper å logge inn hele tiden. Og får varsel (litt forsinket) men den dobbeltpostet og viser ikke at dere har skrevet før jeg oppdaterer og finner masse jeg ikke har sett og går i surr o hodet mitt

Men nå skal jeg begynne å lage taco tenker jeg. Sa mat ca 18 til eldste og det tar jo litt tid å dille alt
Usj ja. Kjedelig å hakke opp all maten syns jeg. Men taco er jo så godt da -[emoji7]
 
Back
Topp