☆ Skravletråd Mai ☆

Wooops [emoji28]
Nesten litt dårlig gjort å gjøre sånn, når man har PLANLAGT å bare se en. De burde i alle fall ordnet det som dobbelepisode, sånn at du er advart når du starter...!
Hahaha ja. Skikkelig dårlig gjort. En ting er to episoder. Men 3 ! 40 min ekstra som regel det jo [emoji23]
 
Badekar har ikke vært noe problem her... Og spesielt varmt var det heller ikke.. Spesielt ikke mot slutten da jeg ble dårlig.. Men ble skikkelig elendig form.

Hjelper ikke at det lukter tusen ting samtidig her på kjøkkenet heller. Ikke langt unna å henge over doskåla..!
Æsj da :( Får ikke håpe du blir syksyk også nå da :( God bedring!
 
Hahaha ja. Skikkelig dårlig gjort. En ting er to episoder. Men 3 ! 40 min ekstra som regel det jo [emoji23]
Enda verre...! Men sjeldent det forekommer.. I alle fall på det jeg ser.
 
Nei. God natt. Orker ikke være våken lengre. Hodet dundrer nå. Og paraceten vil ikke virke
 
Tror ikke jeg har opplevd det før heller. Men xfiles fra 95 ordna det de [emoji23]
Uff [emoji28]
Fikk aldri den.. Feelingen på x files. Når jeg ser serier, må jeg blir hekta. Føle den trangen til å se mer.. Xfiles gav meg ikke det.. :S
 
Uff [emoji28]
Fikk aldri den.. Feelingen på x files. Når jeg ser serier, må jeg blir hekta. Føle den trangen til å se mer.. Xfiles gav meg ikke det.. :S
I utgangspunktet ikke her heller. Men det ble bare slik så vi hadde noe sammen [emoji14] Haha
Men noen ganger sovner vi på sofaen, strikker, mobilsurfing og slikt da. Så serien går da videre [emoji23]
 
Vi har kost oss med sjokoladekake sammen med min bror og min nevø, mor og datter i familien er bortreist. Hyggelig avslutning på fridagen. Selv om mannen sitter og jobber da.

Så koselig med besøk og kake[emoji1]
 
I Trondheim har det vært grått og regn i hele dag. Vi trosset det dårlige været og fikk gjort unna hagearbeid hos foreldrene mine i mange timer ila. dagen. Ble belønnet med mammas kjøttkaker og jordbær med fløte. Sistnevnte ga en fin følelse av sol og sommer til tross. ;)

Hørtes deilig ut[emoji1] bra dere gjør det beste utav det!
 
God morgen.

Tror sannelig jeg må ringe legekontoret om et par timer jeg.

Fikk ny time hos legen, mens vi satt inne hos legen.
I dag vet jeg.

Klokka 11?
10?

Noe sånn....

Til jentungen så da har jeg det ikke i appen til legekontoret heller. For den er logisk nok bare for meg selv.
 
Back
Topp