☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen alle sammen. Alle som en :) Sovna raskt når jeg først la meg ja. Hører fuglekvitter utenfor og en mann som snorker nedenfor [emoji23] Han sovna visst på sofaen. Usikker på om barn er våkne eller sover. Jeg burde uansett gå ned og ta en ny tablett kjenner jeg. Evnt lure meg opp etterpå igjen om alle enda sover :)

God formiddag[emoji1] fikk du sove litt mer?
 
Høres overkommelig ut ja. Men tviler på 17.mai kommer opp i den [emoji14] Så da må man fordele den dagen også. Også må man ta de som skal i konfirmasjoner også. Som meg [emoji23] Da kan ikke jeg skravle så masse. Selv om jeg sniker så godt jeg kan [emoji23][emoji23]
Vi får se underveis i måneden hvordan vi ligger an :) får satse på en god start hvertfall:D
 
Her tenkte jeg sykkeltur men vi får se
Deilig da:) vi har ikke syklene våre her vi. Står i garasjen til mor:p lurte på om jeg skulle kjøpe meg en microovn eller noe på Elkjøp og få en sykkel på kjøpet. Eller var det Expert. Husker ikke:p
 
Deilig da:) vi har ikke syklene våre her vi. Står i garasjen til mor:p lurte på om jeg skulle kjøpe meg en microovn eller noe på Elkjøp og få en sykkel på kjøpet. Eller var det Expert. Husker ikke:p
Expert. Lurer på om elkjøp eller lefdal har en grill på kjøpet [emoji23]
 
Back
Topp