☆ Skravletråd Mai ☆

Det er helt sant. Ikke så mye som skal til :D men har stått opp 5 den siste uka, så var litt ubeskrivelig deilig å.sove til rett før 10 :D
Oj. 5 er litt drøyt tidlig ja [emoji85] Da var nok 10 veldig lenge [emoji23]
 
Jeg tenker derimot snart å legge meg. Paralginen begynner å fungere. Så greit å utnytte det faktum da.

Mannen og jeg ser x files. Kommet til sesong 2 [emoji14] Må si at effekter fra 1994 er langt ifra like godt som nyere filmer gitt [emoji14] Men litt nostalgi å se det alikevel [emoji23]

Håper du har sovet godt og at smertene er borte[emoji173]️
 
Kom mai du skjønne milde (eller noe slikt). Måtte sneen som laver ned der ute, som de kaller smeltesnø, ta med seg siste rest, les: siste halvmeter, av snø som ligger på plenen. Jeg er LEI vinter....

Og gratulerer med dagen, 1 mai. En viktig dag for arbeidere [emoji106]

Hurra for mai og måtte snøen forsvinne[emoji1]
 
Sitter og vurderer om vi skal finne på noe i dag eller bare slappe av hjemme.
 
Høres liksom ikke så mye ut når man bryter det ned i per dag [emoji14]
Høres overkommelig ut ja. Men tviler på 17.mai kommer opp i den [emoji14] Så da må man fordele den dagen også. Også må man ta de som skal i konfirmasjoner også. Som meg [emoji23] Da kan ikke jeg skravle så masse. Selv om jeg sniker så godt jeg kan [emoji23][emoji23]
 
Hei folkens, var utenfor døra en snartur i sted, og snøen laver ned. Litt festlig at det er fra og med i dag vi i nord skal ha byttet over til sommerdekk. Naturen har ikke fått med seg at det er sommer hvertfall [emoji23]

Fysj, nå kan våren komme hos dere også[emoji2]
 
Håper du har sovet godt og at smertene er borte[emoji173]️
Har sovet bedre hvertfall og det får noenlunde greit å spise. Men smertene er der enda. Bare håper de er over til morgen. Da kan jeg ikke ta paralgin [emoji23] Da må jeg på jobb og kjøre bil [emoji85]
 
Back
Topp