★☆★Felles skravletråd★☆★

Jeg trener 30 day shred, rockering, eller går/jogger tur, gjerne i marka. Nå høres det voldsomt ut, men det har altså vært lite siden i sommer.

Som jeg nevnte i en annen tråd, jeg vurderer å fortsette på den der 30 day madness-greia, har sett noen før og etterbilder av knebøy i samme mengde som er veldig motiverende. ;)
Kan jeg få link evnt? :) Funderer også på å fortsette med de. Syns de var greie å gjøre. Tross for stølheten :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her er et par eksempler. ;)

before-30-day-squat-challenge.jpg

before-30-day-squat-challenge-30.jpg




30-day-squat-challenge-before-and-after-jamiesofia-2.jpg
 
Oooh nice ! :D Fristende å fortsette da ja !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det gjør jeg.. Særlig på hendene;)

Åja, det merker jeg også! Jeg får feite fingre når jeg har vann i kroppen.
I tillegg har jeg følt meg oppblåst og stinn i magen, og det er bedre nå, så nå går det rett vei. :)
 
Tviler på jeg klarer planken så mange sekunder ! Dør jo bare av de tjue jeg :p Knebøy og situps klarer jeg. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Greia er jo at man bygges opp etterhvert. Og hvis du sliter med det så er jo det ekstra grunn til å prøve mer. ;)
 
Greia er jo at man bygges opp etterhvert. Og hvis du sliter med det så er jo det ekstra grunn til å prøve mer. ;)
Greit. Tar utfordringa jeg :p Fra dag en i morgen igjen da? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei må ikke :p Må jeg få gubben til å ta rumpebilde da mon tro? :eek: Haha

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha, klart ;)

Jeg tok før-bilde for slankekrigen og det i truse og bh. Tok ikke bilde bakfra, men har fra siden og da ser man jo rompa, så får se om det blir forskjell. ;)

Jeg hoppet over hviledagen i går, så jeg tenker jeg legger inn hviledagen på squat og crunch i morgen, så blir det rett. :)
 
Tviler på jeg klarer planken så mange sekunder ! Dør jo bare av de tjue jeg :p Knebøy og situps klarer jeg. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg trudde heller ikkje eg sku klare planken så lenge. Men i dag var det 42 sek :) er på dag 10 :) skjelver i hele kroppen, men det går akkuratt :D
 
Men seriøst... 5,5 minuttet i planken??? Hahaha..
Blir vrient på slutten med alle de squatsene og situpsene, men skal gjøre mitt beste :D
Ikke sant? :eek: Kommer til å slite max der jeg gitt. Men jeg skal prøve så godt jeg kan :D

Veide meg i dag jeg. Fra forrige søndag minus 3,8 kg :eek:

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Åja, det merker jeg også! Jeg får feite fingre når jeg har vann i kroppen.
I tillegg har jeg følt meg oppblåst og stinn i magen, og det er bedre nå, så nå går det rett vei. :)
Feite fingre igjen her i dag, og opp 0,5 kg siden i går. Merker kroppen reagerer med en gang jeg spiser noe usunt. Men uten å kunne skeie ut fredag og/eller lørdag blir det vanskeligå greie seg resten av uka :p
 
Feite fingre igjen her i dag, og opp 0,5 kg siden i går. Merker kroppen reagerer med en gang jeg spiser noe usunt. Men uten å kunne skeie ut fredag og/eller lørdag blir det vanskeligå greie seg resten av uka :p
Man må jo få kose seg litt. Skal i kveld jeg :) Var vanskelig i går da når mannen satt å kosa seg med chips. Han sa det ikke smakte godt da :p Tror han ikke. Lukta himmelsk ! :p Men i kveld er min tur :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skal ha litt lørdag i dag ja. Vet ikke helt hva jeg skal kose meg med, men det viktigste er egentlig å la det bli mest naturlig, at det ikke blir så mange strenge begrensninger selv når jeg skal kose meg. Da er det lettere å holde ut i uka.

Lurer på om jeg har lyst på iskrem. ;)
 
Back
Topp