•sniker• spm om modning osv:)

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hei! Sniker fra juniforumet... er 36 uker på vei og begynner og bli lei kan man si... så lurer jeg på, dere som kjente modning, som vonde stikkinger i hufsa, kynnere osv, alle mulige tegn:) hvor lenge hadde dere det før dere fødte?
Kan ikke huske jeg hadde noe form for tegn til modning sist så føler meg grønn[emoji23] :p
 
Tror vi har hatt alle varianter her inne...

Jeg hadde spontan vannavgang en uke før termindatoen med storesøster, så var veldig spent denne gangen. Men det eneste forvarselet denne gangen var bittelitt blod på papiret ved dobesøk, da tok det bare en drøy time før første ri. Skjedde på natta. Null følelse på at det skulle skje noe, 3 dager over.
 
Sist hadde jeg mye kynnere, men de var ikke veldig kraftige. Denne gangen hadde jeg enormt med stikkinger og ilinger i flere måneder, pluss at jeg var utrolig hoven der nede. Hadde færre kynnere, men de var mye kraftigere enn sist. Selve fødselen utartet seg relativt likt.
 
Jeg hadde 2 uker med maserier og 2 uker før det igjen med masse modningstegn. Slimproppen gikk i flere omganger og jeg var sikker på at det skjedde noe hver kveld. Ble satt igang 6 dager på overtid. :wtf:
 
Jeg hadde 2 uker med maserier og 2 uker før det igjen med masse modningstegn. Slimproppen gikk i flere omganger og jeg var sikker på at det skjedde noe hver kveld. Ble satt igang 6 dager på overtid. :wtf:

Æsj lover ikke godt hahah
 
Hei! Sniker fra juniforumet... er 36 uker på vei og begynner og bli lei kan man si... så lurer jeg på, dere som kjente modning, som vonde stikkinger i hufsa, kynnere osv, alle mulige tegn:) hvor lenge hadde dere det før dere fødte?
Kan ikke huske jeg hadde noe form for tegn til modning sist så føler meg grønn[emoji23] :p
Hadde flere "tegn" på at fødselen nærmet seg med andremann, hele den siste mnd igrunn. Hadde ikke det med førstemann, og det fikk meg til å tro at han skulle komme før termin. Men han kom ikke før 2 dager over. Jordmor sa at det var vanlig at man kjente mer med nr to...
 
Hadde flere "tegn" på at fødselen nærmet seg med andremann, hele den siste mnd igrunn. Hadde ikke det med førstemann, og det fikk meg til å tro at han skulle komme før termin. Men han kom ikke før 2 dager over. Jordmor sa at det var vanlig at man kjente mer med nr to...

Det jeg frykter her og.... prøver å innstille meg på overtid selv om førstemann kom 1 uke før tia.. må si overtid er svært deprimerende å tenke på allerede hehe
 
Ikke ett modningstegn. Fikk liten blødning rett før midnatt 10 dager på overtid, og 15 min seinere kom de første tegnene til små rier.
 
Hadde selv maserier som startet på en mandag. Slimproppen gikk i omganger uka før. Torsdag morgen kom gutten. 16 dager før termin. Førstegangsfødende.
 
Back
Topp