~ • ~ IKM uke 2 2018 ~ • ~

Jeg tror EL kom tidlig denne runden. Fikk positiv EL test på CD 10 [emoji33] hadde ikke fått lagt inn aksjer på forhånd.. Får håpe tiden etter [emoji4] hjalp [emoji23]
 
Her er d aksjer hver dag[emoji28] god jul, så null temping. Ikke vits å tempe med feber. Tester sporadisk etter en, men har lite fokus på prøving denne runden.
 
Da har jeg bestemt at jeg skal være med dere til uke 2, blir sint om kroppen tuller til noe nå!

Fikk disse i formiddag og monitoren sa høy i dag! Så må da tro at det blir EL de neste dagene!!
098eea222ae8ec4a0801920b3deefe51.heic


Blir nye tester i kveld! Har ikke hadd EL siden september så er veldig klar for det nå!! Prøvd i 1 år og en mnd, lange sykluser og tre har vært uten EL.. så håper på gode resultater nå!!:)

Så:

Mon25 - B2 - PP10 - EL ca 30.12 - IKM ca 12.1.18
 
Kanskje tidenes ekleste innlegg, MEN. Ingen av svømmerne har funnet veien ut igjen etter gårsdagens omgang. Lå i riktig posisjon, med beina i været en stund, slappet godt av og sovnet etterhvert. Må da være gode forutsetninger ;) Krysser for et julemirakel og siste sjans for å bli gravid i 2017!
 
Positiv EL-test i går og la inn en real dose. Men siden EL da mest sannsynlig er i dag ville jeg hoppe i høyet en ekstra gang. Sier kåna, mens mannen sovner på sofaen. Er så lei av å dra lasset alene. Flere som må jobbe litt for aksjene? Får håpe omgangen i går var nok da[emoji17]
 
Positiv EL-test i går og la inn en real dose. Men siden EL da mest sannsynlig er i dag ville jeg hoppe i høyet en ekstra gang. Sier kåna, mens mannen sovner på sofaen. Er så lei av å dra lasset alene. Flere som må jobbe litt for aksjene? Får håpe omgangen i går var nok da[emoji17]

Jepp, skjønner hva du mener! Er så vanskelig når det er slik!!
 
Oppdatert

Noen som ønsker å overta?

Har møtt diverse utfordringer og klarer ikke henge med her. Kan godt fortsette men blir nok lite på bv de neste dagene (bare noen dager)
 
Tror jeg hadde EL 2. juledag, og i to dager nå har jeg hatt mye "menssmerter" nederst i magen. Håper det er gode tegn. Hvis egget ligger klart. Hvor lang tid tar det til svømmerne trenger seg inn? Og det fester seg? Finnes det et svar på sånt :p
 
Oppdatert

Noen som ønsker å overta?

Har møtt diverse utfordringer og klarer ikke henge med her. Kan godt fortsette men blir nok lite på bv de neste dagene (bare noen dager)
Det går bra at det ikke blir oppdatert konstant kjære deg[emoji173] bare fiks når du er tilbake [emoji6] null stress, det er jul[emoji23] [emoji318]
 
Er begynt symptomjakten, er veldig trøtt idag, selv om jeg sov fra 23-09, og har hatt mye luft i magen de siste dagene. Var det samme før IKM med småen, så blir spennende å se om jeg er like trøtt de neste dagene[emoji4]
 
Da har jeg bestemt at jeg skal være med dere til uke 2, blir sint om kroppen tuller til noe nå!

Fikk disse i formiddag og monitoren sa høy i dag! Så må da tro at det blir EL de neste dagene!!
098eea222ae8ec4a0801920b3deefe51.heic


Blir nye tester i kveld! Har ikke hadd EL siden september så er veldig klar for det nå!! Prøvd i 1 år og en mnd, lange sykluser og tre har vært uten EL.. så håper på gode resultater nå!!:)

Så:

Mon25 - B2 - PP10 - EL ca 30.12 - IKM ca 12.1.18

Jeg må bare spørre, hvordan vet du at du ikke hadde el?? Bare utifra testene eller merket du det på kroppen også??
 
veldig veldig usikker på denne pp... Vi skal ha truffet med tanke på sex. Men er første mnd at jeg ikke har markant mye el slim. Helt ærlig har jeg ikke registrert slim i d hele tatt denne runden :( Hverken temper eller tester, så har altid bare gått utifra slimet jeg da. Hatt vanlige el smertert da, men kan kanskje virke som egget ikke har sluppet da kanskje. jaja, får bare vente i spenning. med mindre den er forsinket og jeg brått får masse slim ila de neste dagene
 
PP2 - har et barn fra før - EL 27.12 - ikm 11.01
 
Back
Topp