~ • ~ IKM uke 2 2018 ~ • ~

Lurer på om det ble tidlig el denne pp. Eggehvite utflod, elsmerter i går. Ikke elsmerter i dag, kan legge til at jeg ligger syk.[emoji13] så temping utgår også, og glemte å ta eltest i går kveld etter sterk eltest i går på dagen.
Dette blir en pp uten kontroll på el, men pga juleferie så blir det nok aksjer[emoji12]
Cd 7 i dag, veldig tidlig for el altså.
 
Trodde løpet var kjørt denne mnd. Vi har nemlig hatt en jul med barn med høy feber og oppkast. Ikke lett å få til aksjeinnlegg da altså. Men tok en EL-test i dag, og den så sånn ut :D Da har vi oppsparte soldater på lager og skal gjøre en real innsats i kveld [emoji1376]

d84081f120bddf131f90d96d66fc0fe5.jpg
 
Trodde løpet var kjørt denne mnd. Vi har nemlig hatt en jul med barn med høy feber og oppkast. Ikke lett å få til aksjeinnlegg da altså. Men tok en EL-test i dag, og den så sånn ut :D Da har vi oppsparte soldater på lager og skal gjøre en real innsats i kveld [emoji1376]

d84081f120bddf131f90d96d66fc0fe5.jpg
Perfekt[emoji106]
Håper barna er friskere også[emoji256] [emoji4]
 
Lurer på om det ble tidlig el denne pp. Eggehvite utflod, elsmerter i går. Ikke elsmerter i dag, kan legge til at jeg ligger syk.[emoji13] så temping utgår også, og glemte å ta eltest i går kveld etter sterk eltest i går på dagen.
Dette blir en pp uten kontroll på el, men pga juleferie så blir det nok aksjer[emoji12]
Cd 7 i dag, veldig tidlig for el altså.

Er vel da det skal klaffe vel? ;)
 
Takk :D Syns det var så vond følelse å skulle forbipassere EL uten innsats, og spolere en mnd. Nå har vi iallefall en sjans :) Barna er bedre. Ingen feber og null oppkast på 24 timer.

Og best å skyndte seg litt i tilfelle en av dere skulle dukke under også :wtf:
 
Og best å skyndte seg litt i tilfelle en av dere skulle dukke under også :wtf:

Da må vi i så fall være kreative eller låse oss inn på soverommet ;) Har barna i hus og de gir oss ikke 5 minutter alene. Hehe. Får gønne på i kveld, med bøtte ved siden av senga om det skulle gå så galt [emoji23]
 
Da må vi i så fall være kreative eller låse oss inn på soverommet ;) Har barna i hus og de gir oss ikke 5 minutter alene. Hehe. Får gønne på i kveld, med bøtte ved siden av senga om det skulle gå så galt [emoji23]
Hehe håper virkelig dere slipper det[emoji87]
 
Da må vi i så fall være kreative eller låse oss inn på soverommet ;) Har barna i hus og de gir oss ikke 5 minutter alene. Hehe. Får gønne på i kveld, med bøtte ved siden av senga om det skulle gå så galt [emoji23]

Ja jeg kjenner det problemet :brb: den ene kan nå plasseres foran tv-en en stund, men yngste kan ikke være 2 min alene ennå :wacky:
 
Eggehviteutflod i forigårs, ‘watery’ i går og eggehvite i dag igjen. Tror FF blir å markere EL i morgen (hadde forventet 26. des, så endring i «planen» der). Feirer ikke jul sammen med sambo, er hjemme hos hver vår familie, men var sammen på julaften så fikk lagt inn en aksje julaften morgen. Har ikke så store forhåpninger til at det holder, og gjør meg klar for neste PP. Men håpet er jo selvfølgelig der..
 
hadde antydning i går til el slim, men håper det kommer for fult i dag. el smertene er hvertfal på plass for fult. Hadde sex i går. Og håper på igjen i måren, men mulig det blir idag. Men redd det blir for mye også..... :p
 
Back
Topp