~ • ~ IKM uke 2 2018 ~ • ~

Har ikke eltest liggende. Har bestilt på ebay, men kommer sikkert for sent[emoji849] Får lytte til kroppen denne gangen[emoji846] Eller kanskje jeg bestiller noen andre[emoji16] Får se[emoji11]
 
Så hyggelig, i tide til julaften:happy:
Ser ganske positiv ut idag, ihvertfall babyplan. one step var ikke helt enig, men får se når den har tørket, den er gjerne tregere har jeg erfart
 
Skal ha blank test 4 januar ( etter MA) nå i desember, men satser på at el har vært nå når jeg er ferdig å blø og at det kommer to nye streker i uke 2. Sett meg bare opp på ikm onsdag i uke 2... selv om jeg sikkert blir å teste før det :) b3, pp..har holdt på siden mai og har hatt 3 mensen( laaaaange sykluser her i gården).. så pp4 kanskje
 
hopper inn her da jeg tror eggløsning vil være mellom i måren og onsdag senest!! nar masse el smerter, men forløpig dårlig med slim :p Men vi safer med annenhver dag, så går det sm det går :)
 
Litt nyskjerrig jeg!
Hvor gamle er dere/mannen og hva jobber dere med? [emoji5] håper uke 2 er vår uke!

Selv er jeg 24 og mannen 30 år. Jeg jobber i barnehage [emoji1462]
 
hopper inn her da jeg tror eggløsning vil være mellom i måren og onsdag senest!! nar masse el smerter, men forløpig dårlig med slim [emoji14] Men vi safer med annenhver dag, så går det sm det går :)
Jeg tror el er neste helg. Men sterk el test i dag cd7(ikke positiv) og en smerter på venstre eggstokk. Sjelden jeg har kjent det som nå.
Ligger med kraftig forkjølelse og min kjære må gjøre denne mnd's ekstra innsats for å få noe ut av denne pp[emoji4] [emoji40] [emoji28]
 
hopper inn her da jeg tror eggløsning vil være mellom i måren og onsdag senest!! nar masse el smerter, men forløpig dårlig med slim :p Men vi safer med annenhver dag, så går det sm det går :)
Skal jeg sette deg opp på i løpet av uka da?
 
Back
Topp