~ • ~ IKM uke 2 2018 ~ • ~

Melder meg inn her i håp om at kroppen kommer fort i rett syklus. Fjernet spiral forrige uke og håper jeg er raskt tilbake i tidligere syklus.
Frk Pp 1, B2, El 28/12 (?) Ikm 13.1(?)
 
Melder meg inn her i håp om at kroppen kommer fort i rett syklus. Fjernet spiral forrige uke og håper jeg er raskt tilbake i tidligere syklus.
Frk Pp 1, B2, El 28/12 (?) Ikm 13.1(?)

Lykke til! Fjernet min 27.11 og det ser ut til å ha gått bra fort med meg :woot:
 
Melder meg inn her i håp om at kroppen kommer fort i rett syklus. Fjernet spiral forrige uke og håper jeg er raskt tilbake i tidligere syklus.
Frk Pp 1, B2, El 28/12 (?) Ikm 13.1(?)
Satser på det!☺️ krysser fingrene for deg, her gikk det fort å komme inn i syklus også!
 
Har meldt meg inn i uke 3, men tror det er litt på vippen, så da følger jeg gjerne denne også :) veldig usikker på både el og ikm..

Pp3, B1, el?, ikm?

Masse lykke til alle sammen!
 
Spent på om EL kommer tidligere denne måneden
 
Jeg har tenkt å ikke bli gravid denne runden. Ser andre lykkes med den taktikken, alle uplanlagte og Krølle ;)
Så min strategi er å prøve null mix nada [emoji23]

Men det er bare tull, for det klarer jeg ikke[emoji85] [emoji13]
 
Jeg har tenkt å ikke bli gravid denne runden. Ser andre lykkes med den taktikken, alle uplanlagte og Krølle ;)
Så min strategi er å prøve null mix nada [emoji23]

Men det er bare tull, for det klarer jeg ikke[emoji85] [emoji13]

Huff ja det kan du si. Hadde ingen tro på noe forrige syklus pga spiraluttak og fikk til og ned tidlig TR - men har skjedd noe i hvertfall, sannsynligvis kjemisk men testene er positive ennå så jeg vet ikke hva jeg skal tro
 
Huff ja det kan du si. Hadde ingen tro på noe forrige syklus pga spiraluttak og fikk til og ned tidlig TR - men har skjedd noe i hvertfall, sannsynligvis kjemisk men testene er positive ennå så jeg vet ikke hva jeg skal tro
Bilde? Kjemisk blir jo blanke tester veldig raskt.
 

Vedlegg

  • E36F6BD5-EFD2-402A-BBFB-35F65D33FF0D.jpeg
    E36F6BD5-EFD2-402A-BBFB-35F65D33FF0D.jpeg
    441,1 KB · Visninger: 55
Nekter å tro det der er kjemisk. Da blir testene raskt svakere, dag for dag. Den din blir jo sterkere.
Dra til lege og mål hcg i morgen og når de åpner etter jul, da får du klart svar.
 
Nekter å tro det der er kjemisk. Da blir testene raskt svakere, dag for dag. Den din blir jo sterkere.
Dra til lege og mål hcg i morgen og når de åpner etter jul, da får du klart svar.

Jeg tok en CBD i morges og tenker ta en i romjula hvis testene fortsatt viser hcg
 
Det er jo rosa strek!
 
Ja jeg er nær ved å dåne og går inn og ut på badet for å se om streken har gått vekk :brb: og logger på bv hvert 5. min for å sjekke om noen kan fortelle meg hva som skjer nede i magehuset:eek:
Haha, høres kjent ut. Bare synd ingen kan si noe sikkert enda, men er helt klart rosa strek og jeg synes den er lettere å se enn forrige bilde.
 
Jeg hadde tenkt å holde meg litt borte fra forum denne pp, men hopper inn her allikevel:p
Jeg tør ikke å håpe på klaff denne pp etter kjemisk forrige, og prøver å holde meg rolig og ikke bli helt testetøs:eek:

Snart 3.e?- pp4 (etter abort)-B3- El ca 22.12- IKM 9.1

Jeg tror el er i morgen, og el-tester selv om jeg sa til meg selv at denne pp skal jeg ikke legge så energi i prøvinga:D
 
Jeg hadde tenkt å holde meg litt borte fra forum denne pp, men hopper inn her allikevel:p
Jeg tør ikke å håpe på klaff denne pp etter kjemisk forrige, og prøver å holde meg rolig og ikke bli helt testetøs:eek:

Snart 3.e?- pp4 (etter abort)-B3- El ca 22.12- IKM 9.1

Jeg tror el er i morgen, og el-tester selv om jeg sa til meg selv at denne pp skal jeg ikke legge så energi i prøvinga:D
Lykke til!
 
Back
Topp