øynefarge

M-S

Blir kjent med forumet
Noen som har fått baby med blå øyne når de ble født, og senere blitt brune???  emoticon
 
Omtrent 90% av de med brune øyne sånn ca blir vel født med blå øyne, så jeg tipper ja;)
 
Alle blir født med blå øyne :-) Husker ikke hvor lang tid det tar før øyenfargen blir den de skal ha, men tror det var ca 6 mnd (?)
 
Nadde hadde knall blå glugger til han var ca 15 mndr. Så ble de gradvis mørkere og er nå hazel farget, med mest brunt. Men i sola og med grønne klær ser de grønne ut. *sukk* han er såååå fin!!
 
Nesing skrev:
Tweak skrev:
Alle blir født med blå øyne :-) Husker ikke hvor lang tid det tar før øyenfargen blir den de skal ha, men tror det var ca 6 mnd (?)

Det stemmer overhodet ikke! Gutten min hadde svært mørke, nesten sorte, øyne som nyfødt. Ikke antydning til blått i dem, gitt. Han har brune øyne i dag, ja.




Oki :-) Men øyenfargen en har når en blir født endrer seg i allefall hos veldig mange til den fargen de skal ha resten av livet. :-) Mi ble født med monotont blå øyne men det endret seg til flott mønstrede blå øyne med en mørk ring ytterst.

 
legen min sier at alle babyer, uansett om de er afrikanske er født med blå øyne... men de kan skifte farge ila et halvt minutt etter fødselen, og opp til 6 mnd.. Jeg hadde blå øyne faktisk frem til jeg var noen år, og jeg har vel egentlig blå som grunnfarge nå, men det er kommet så masse brunt i de defineres som brune nå...
 
Størrstemann her ble også født med ganske mørke øyne og er brune.
Men lille har blå nå, er bare tre uker, så da blir de nok mørkere da ja :)
 
Oi, dette var en gammel tråd! Ser bare koder jeg, via appen.
 
Back
Topp