økedøgn

Bkno88

Blir kjent med forumet
Hvor ofte har dere økedøgn? Hadde økedøgn for en liten mnd siden. Småen er nå 2, 5mnd. nå er han på an igjenn. Hyler etter mat hver time, halvannen. Men er ikkje på samme måte som sist. Sist var han helt hysterisk og masse luft. No er det så varierende. Noen ganger kan det gå 2 timer og han er kjempe happy. Men ofte går det bare en time mlm. skikkelig slitsomt.sist økedag sov han ikkje om natten eller noe. No kan han sove en hel natt eller våkne med mange timers mlmrom. Mens dagen er det hver time. er usikker på om det faktisk er økedøgn eller om han bare bruker meg som smokk. Han sovner alltid på puppen så lurer på om han får nok når han først spiser.kan det vere det som gjør det? Noen tips?
 
Har hatt 3 på 4mnd. Første gangen måtte jeg ha puppene ute hele tida :p de to siste gangene har ho vært litt roligere om natta, og "økedøgn" nr 2 varte nesten 3 dager. Mi sovner også på puppen, men spiser seg ferdig først.
Nesten alt er jo normalt, men er du usikker er ammehjelpen.no super, evt en telefon/snarvisitt hos helsesøster :)
 
Ooog, mi bruker meg også som sutt innimellom, men ser tydelig at det er det ho gjør da: er mer smatting på puppen og ingen eller minimalt med bevegelse i kjeven. Når de suger godt ser man det som regel i bevegelse helt bakt til ørene ;)
 
Vi hadde konstant økedøgn den første mnd. Et mareritt uten like, sørlig med trøske på brystene..

Bank i bordet så har det vært stille etter det, lillegutt er også 2,5 mnd. Men mener å ha lest at slike uroligheter kommer ved vokseperiode/utviklingssprang rundt 3 mnd. Så jeg sitter bare og venter på at bomba slippes :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner det ikkje igjenn som økedøgn. :/Sånn som no feks. Han sovnet kl 20.30 og har sovet siden. På tidligere økedøgn har han våknet hele tiden natten gjennom.han har og vert mye mer urolig. No er det bare det at han spiser oftere i forhold til før. Han spiste hver 3 time ca tidligere. Håper bare det er at han sovner under maten som gjør det. Kanskje han rett å slett ikkje blir skikkelig mett. Han ligger no på seg så eg får høre med helsestasjonen hvis ikkje det går over :) takk for svar :)
 
Back
Topp