å der kom tanterød ja! Noen som har tips.

Lottemor

Andre møte med forumet
æsjjjj......
Nå hadde jeg et lite håp. Nå vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Syklusene mine er jo helt ute å kjøre. Er ikke lett å regne ut EL nå.
Noen som har tips?
 
Uffda..., ikkje enkelt når mens er uregelmessig... Sjølv hadde eg alt ifrå 24 dager til 34 dager syklus, og vart heller ikkje så klok på kortid EL var! Løysinga vart at vi hoppa til køys annenhver dag frå siste mens, og holdt på med dette til eg følte at NO kan vi ikkje ha gått glipp av den! Men bedre å holde på over lang tid, enn for kort... [;)]

Uansett, ikkje stress! Kos dåke! [:)] Lykke til med prøvinga!
 
Ja vi får prøve på det da. Blir så lei av sånnt som dette. Alle venninene mine er gravide og blei det med en gang de slutta på piller. Mens jeg har snart gått et år.
 
uff.. kan ikkje være enkelt... stakkars deg!
Veit nesten hvordan du har det, men vi har kun prøvd i 6 mnd, så blir ikkje det samme... Eg trur grunnen til at vi fekk det til denne gangen var fordi vi begynte tidlig nok... Samtidig så låg eg med puter under rompa (høyrer andre seier at man ikkje skal stresse sånn, men eg følte eg måtte hjelpe litt til...), og sånn låg eg i nesten 10 min.
Berre eit tips frå meg, den oppskrifta fungerte iallefall for oss! [;)] Og så må du ikkje gi opp! Stå på!
 
Hei!

Har du prøvd eggløsningstestene? Har ei venninne som prøver de nå. Skal visst være greie.
Har nettopp SA jeg nå..., og alle sier at man må ikke gå å tenke og tenke på å bli gravid hele tiden. Vi hadde ikke prøvd lenge, men er redd jeg skal tenke "ekstra" på det nå når ting ble som det ble. Men utrolig viktig å ikke bare tenke..., men lettere sagt enn gjort.

Ønsker deg iallefall lykke til:) En dag er det DIN TUR[:)]
 
Vi er i 4pp nå, og jeg ventet i en uke på tante rød nå siste gang. Trodde jo selvfølgelig at det var ting på gang, men testen var negativt. Så jeg har kjøpt EL- tester, har selvfølgelig ingen erfaring med det ennå, for tida for å teste begynner i neste uke... Mann min er i nordsjøen til neste fredag, så jeg håper på sen EL denne mnd. Kjedelig hvis jeg har EL to dager før han kommer hjem [:o], så derfor tenkte jeg det kunne være greit å vite når EL skjer. Føler ikkje at vi stresser med dette, men jeg gleder meg veldig til den dagen det skjer, så da tenker man jo mye på det...
Jeg har bestilt et lass av tester på http://www.billige-teste.dk/ , så får vi se om det kan hjelpe...
Ellers ønsker jeg deg fortsatt lykke til med prøvingen! Skjønner godt at det blir frustrerende, når mange rundt deg er gravide og ble det fort...
 
Hei Lottemor [:)]

På www.snartgravid.com kan du lese om hvordan du skal finne ut av når du har eggløsning. Jeg Klaffet for meg med en gang de to siste gangene jeg ble gravid. Da slipper du å kjøpe EL tester.

Håper det snart klaffer for deg også [:)]

Lykke til[:)]
 
Back
Topp