åååååå, nei... Kul i puppen og vondt....

Iroim

Elsker forumet
Våknet i dag tidlig med en vond venstre pupp, kjenner det er et par kuler og brystvorten ser ut som fysj... Har hatt problemer med sårhet, men nå ser hele knoppen betent ut... Ammer ikke fordi det gjør svinaktig vondt, men pumper meg hver 3 time... Hjelper det å massere mens jeg pumper??? Synes også jeg får ut mindre melk....

Noen som har noen gode råd???

Har smurt med purelane salve, tatt på ullinnlegg, superundertøy og fleecegenser.....[:(]
 
Ingen som vet noe om dette?
 
Huff! Pass på å lufte brystvorta godt etter amming, gjerne la morsmelk tørke på den. Smør på purelan, og bruk engangsinnlegg. Jeg fikk beskjed på sykehuset om at  ullinnleg ikke var bra mot betennelse..
Har vondt i den ene puppen selv. Er så redd for brystbetennelse. Klarer nesten ikke løfte armen[&:] Og det hjelper ikke etter amming..
 
Ta en varm dusj og masser hele brystet med flat hånd og rooolige sirkelbevegelser under det varme vannet. Var tips vi fikk på sykehuset.
 
ORIGINAL: Spent78

Ta en varm dusj og masser hele brystet med flat hånd og rooolige sirkelbevegelser under det varme vannet. Var tips vi fikk på sykehuset.


Dette skal prøves!
 
ORIGINAL: Venterguttebebis:)

ORIGINAL: Spent78

Ta en varm dusj og masser hele brystet med flat hånd og rooolige sirkelbevegelser under det varme vannet. Var tips vi fikk på sykehuset.


Dette skal prøves!

 
Det hjelper![:)]
 
Back
Topp