Øyevippeserum Yey/Ney

MillaC

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har erfaring? Har brukt et serum noen uker nå, funker som attan! Lange herlige vipper.[emoji1362]
Men...
Fler enn 3 pers har sagt at de er lange og fine til et visst punkt- så faller de av (!) altså øyevippene!
Vanligvis ville jeg ikke brydd meg men 3 uavhengige advarsler, da må jeg forhøre meg.
Egentlig bare av nysgjerrighet. Er egentlig litt fastsatt på å ta kuren ut uansett[emoji23] fyr løs!

Her er den jeg bruker:Image1518900854.813653.jpg
 
Har hørt dette skjer når de slutter å bruke serumet. Et vippehår har en syklus, og når den er over faller vippen av og en ny vokser ut, om den nye ikke har fått påført serumet så vil den jo kun vokse det som er naturlig. Det er det eneste jeg kan tenke meg har skjedd om man ikke har fått en allergisk reaksjon :)

Tenkte jeg skulle bestille dette serumet selv nå, hørt mye bra om det, men venter til etter endt svangerskap med å ta det i bruk, etter avsløringene tv2 hjelper deg/helsekontrollen gjorde på iglow tør jeg ikke prøve det [emoji14]
 
Har hørt dette skjer når de slutter å bruke serumet. Et vippehår har en syklus, og når den er over faller vippen av og en ny vokser ut, om den nye ikke har fått påført serumet så vil den jo kun vokse det som er naturlig. Det er det eneste jeg kan tenke meg har skjedd om man ikke har fått en allergisk reaksjon :)

Tenkte jeg skulle bestille dette serumet selv nå, hørt mye bra om det, men venter til etter endt svangerskap med å ta det i bruk, etter avsløringene tv2 hjelper deg/helsekontrollen gjorde på iglow tør jeg ikke prøve det [emoji14]

Nå har jeg vært «av» serumet i en ukes tid. Av glemsel. Og merker allerede at jeg har mindre vipper! De har ikke fallt av, tror jeg, men det er på en måte tynnere og mindre vipper!

Så helt ærlig tror jeg at jeg stopper der. Kjøper meg heller en xxl volum mascara. Skummelt å se endring så fort! Begge veier
 
Lag din egen av aloe vera, sunnere og mer naturlig kan det ikke bli! Du finner oppskriften på Google/YouTube [emoji106] Har hørt mest positivt og disse(både resultat og lommeboka ;)

Har lange vipper så trenger ikke serum men om jeg skulle brukt hadde jeg gått for denne, og ikke disse dyre feks iGlove etc;)
 
Jeg begynten på et i slutten av januar. Nanolash, tror jeg det heter? Tok før-bilde. Har ikke tatt nytt bilde for å sammenligne enda, men tenker å gjøre det om noen uker. Merker ikke så mye forskjell uten sminke, men når jeg legger mascara er det kjempeforskjell. Virker som om de både er tettere og lengre.
 
Back
Topp