Øyenbryn

Bkno4893172

Forelsket i forumet
Jeg må nok bare innse at tynne øyenbryn som MÅ markeres med øyenbrynspenn rett og slett ikke er pent... Nå har jeg Nappet i 13 år!!!!!! Hva kan jeg gjøre for å få tilbake bryna mine? Eller er de ødelagt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du må nok bare la det gro.. Ei venninne hadde gjort det sånn, men for å få helt orden på de, så lot hun de gro helt naturlig LENGE før hun begynte å nappe igjen ;) Ikke så pent i en periode, men det ble bra etterpå ;)
 
Ikke napp de på en hos stund, de vokser ut igjen :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Du må nok bare gradvis la dem vokse ut igjen :) de er ikke ødelagte iallefall. Bare napp de hårene på undersiden som helt tydelig ikke skal være der, så kan du få dem fikset senere når su har fått mer hår å jobbe med. Moten forandrer deg, selv med øyenbryn. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
La de Voksa ut. Ser ju ikkje så fint ut då. De tar ju tid men visst du. Verkligen vill det måste du ha tålmodighet.
 
Bare la de vokse ut igjen,så blir nok de bra etterhvert;)
Gjorde samme selv i mange år:p
Du kan jo også gå i en salong og få de fikset penest mulig,mens de gror skikkelig ut.

Blir du aldri helt fornøyd er jo også permanent make up et alternativ. Medisinsk tatoering som det også kalles. Ikke at jeg tenker det er nødvendig altså, men kan nevne det uansett. Jeg har det selv nemlig, men det skyldes mer at jeg ønsket å dekke til et stygt arr i øyebrynet mest mulig:p;)
 
Bare la de vokse ut igjen,så blir nok de bra etterhvert;)
Gjorde samme selv i mange år:p
Du kan jo også gå i en salong og få de fikset penest mulig,mens de gror skikkelig ut.

Blir du aldri helt fornøyd er jo også permanent make up et alternativ. Medisinsk tatoering som det også kalles. Ikke at jeg tenker det er nødvendig altså, men kan nevne det uansett. Jeg har det selv nemlig, men det skyldes mer at jeg ønsket å dekke til et stygt arr i øyebrynet mest mulig:p;)

Hvor mye betalte du for det? Og er det sånn at det ser helt ekte ut? Klarer ikke å se for meg at det ser naturlig ut, men har veldig lyst til å gjøre det selv. Er så redd det ser ut som sånne tynne tatoverte streker :p er så "tynnhåret" i bryna, så de må tegnes hver dag, pes!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor mye betalte du for det? Og er det sånn at det ser helt ekte ut? Klarer ikke å se for meg at det ser naturlig ut, men har veldig lyst til å gjøre det selv. Er så redd det ser ut som sånne tynne tatoverte streker :p er så "tynnhåret" i bryna, så de må tegnes hver dag, pes!


Sent from my iPhone using BV Forum

5000,-. Dette inkluderte 2 påfyll, eller korrgeringer kan man vel også kalle det. Jeg ville nemlig ha de litt mørkere når jeg så resultatet etter første gang.
Null fare i forhold til at du ønsker de naturlig. Jeg er super fornøyd, og ingen som ser at jeg har det:)

Man må fylle på vært år for å vedlikeholde fargen, det koster 1000,-. Gjør man ikke dette vil det forsvinne gradvis, og kan holde helt opp til 5år.
Jeg må snart fylle på;)
Prisene varierer gjerne noe rundt om i landet, og fra salong til salong...
 
Kan signere på at Synnøve sine ser naturlig ut, for jeg hadde ingen anelse om at de er tatovert! :D
Ikke lagt merke til det i det hele hatt :)
 
5000,-. Dette inkluderte 2 påfyll, eller korrgeringer kan man vel også kalle det. Jeg ville nemlig ha de litt mørkere når jeg så resultatet etter første gang.
Null fare i forhold til at du ønsker de naturlig. Jeg er super fornøyd, og ingen som ser at jeg har det:)

Man må fylle på vært år for å vedlikeholde fargen, det koster 1000,-. Gjør man ikke dette vil det forsvinne gradvis, og kan holde helt opp til 5år.
Jeg må snart fylle på;)
Prisene varierer gjerne noe rundt om i landet, og fra salong til salong...
Så bra:) da får jeg sjekke litt rundt og vurdere det tror jeg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp