Øyelokkskirurgi - konsultasjon og operasjon på samme dag!

OH RLY?

Forumet er livet
For de som ikke vet: Blitt henvist til vurdering for øyelokkskirurgi pga hodepine og plager da jeg løfter øyebrynene/panna hele tiden, se link:  http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1474148

Vel, jeg fikk sendt henvisningen min til en privatklinikk i Trondheim, og kort tid etter kom det er brev i postkassen om at jeg var innkalt til operasjon tirsdagen som kommer! emoticon whaaaat? Iiiiih!

Måtte ringe dem å spørre om de hadde gjort feil siden jeg ikke hadde vært inn til konsultasjon enda, men neida det stemte det. For de tok en vurdering der og da og så svosj på operasjonsbordet etterpå! Er dette normal prosedyre da tro? Kjenner jeg fikk helt frysninger, dette går fort da! 
Så da er det to dager med Hibiscrub da mandag og tirsdag, men enn om de sier at nei jeg får ikke noe operasjon? Da har jeg gjort mye styr for ingenting da? Litt spesiellt merker jeg.

Må jo si jeg gleder meg da til å få slippe å løfte øyenbrynene hele tiden, det er utrolig slitsomt! Greit å ikke være sinna hele tiden som folk tror  men det viktigste er jo å slippe å ha vondt i hodet (panna og øynene) hele tiden da, åh for en drøm!
 
Stemmer det, folk svarer ikke noe som helst lenger her.....*kopiererogposterpådetandreforumet* 
 


Læidy Bla Bla skrev:
Stemmer det, folk svarer ikke noe som helst lenger her.....*kopiererogposterpådetandreforumet* 



Stor sjangs for at det ikke er så mange som kan svare på det du lurer på... Jeg kjenner ingen som har gått gjennom en slik oprasjon, så jeg aner ikke, men masse lykke til! Blir sikkert deilig å få orden på øya:)
 
Svigersen hadde konsultasjon to md før operasjonen. Men det var på sykehus...
 
hihi, bare litt utålmodig av meg i dag, maskråke var det jo ikke meningen å være da 

Gleder meg og gruer meg på en gang nå, blir deilig å få det gjort da!

Skulle egentlig på sykehuset å få time der, men de hadde så enormt lang ventetid (forståelig nok, finnes jo selvfølgelig mer alvorlige ting enn hodepine da) så jeg ringte de å ba om å få sende henvisningen videre

 
Back
Topp