Øverreagerade jag ??

Missfroggy

Blir kjent med forumet
Nær jag kommer till barnhagen i går  før att læmna barnen så stannar jag och pratar med en av personalen i ytterdørren då de ær på væg ut med barnen. En av personalen kommer och plockar upp min dotter och går ivæg. Hon har tagit in henne i garderoben och klær av henne. Jag blir irreterad då jag tycker att hon ska fråga innan hon tar henne och går. Tænk om hon inte skulle gå i barnhangen den dagen. Hon kanske skulle med mig hem igen.

Har jag øverreagerat eller ær det fler som tycker att barnhagepersonalen ska fråga innan de tar barnen och går ivæg ??
 
Syns du overreagerer ja.
 
Dette hadde nok ikke jeg reagert på... Så lenge det er en dag hvor hun normalt skulle vært der... Og hvis hun ikke skulle være der hadde det jo ikke vært verre enn å stoppe barnehagetanta med å si at "beklager, men hun skal ikke være her i dag"
 
Både og... Jeg syns ikke de gjorde noe feil, men de kunne kanskje slengt ut et spørsmål om barnet skulle bli med de og skifte.
 


Tanketrollet skrev:
Både og... Jeg syns ikke de gjorde noe feil, men de kunne kanskje slengt ut et spørsmål om barnet skulle bli med de og skifte.


signerer.
 
Kan ju tillægga att jag  før tillfællet inte kommer øverens med barnhagen p.g..a olika hændelser. Dærfør undade jag om jag ær extra kænslig før det eller om fler hade reagerat.
 
Du overreagerer.. Om jeg først møtte opp i bhg med sønnen min og han ikke skulle være der den dagen, så hadde jeg bare sagt ifra om at vi bare var innom om ei av de ansatte tok han med seg.
 
Synes du reagerer, ja... og dersom du ikkje skulle ha jenta i barnehagen hadde det ikkje vert verre enn at du sa ifrå. Dei likar jo å få beskjed dersom det er barn som ikkje kjem i barnehagen av forskjellige grunner. Siden du ikkje sa noko om det, så skjønner eg at dei tok det som ein selfølge at barnet skulle i barnehagen!:)


Og som tilleggsinfo synes eg det er veldig merkelig å ta ein unge med i barnehagen, dersom barnet skal vere heime....? :-)
 
Syns du overreagerer veldig ja. (du spurte, så da svarer jeg ærlig)
Stiller meg også spørrende til at man kommer i barnehagen, tidlig på morgenen, for å småprate med de ansatte, så å ta med seg barnet hjem igjen? Ikke rart de ansatte trodde at barnet skulle være der da.
Dersom du har så store problemer med denne barnehagen, ville jeg, om mulig, vurdert å flytte barnet til en annen barnehage.
 
Jag har två barn som går i samma barnhage. Jag har søkt om att få byta barnhage men  før tillfællet finns det inga lediga platser någon annanstans.

Jag såg att personalen lyfte upp dottern, men trodde att hon bara skulle flytta på henne då hon stod i vægen før de barnen som skulle gå ut.

Jag bad om ærliga svar så jag ær tacksam før att ni ger dem.
 
Du overreagere ja. Hadde jeg måttet prate med en av de ansatte før jeg hadde rukket og kle av en av mine så hadde jeg bare blitt glad om en av de andre fikk meg seg de inn og hjalp med avkledning.

Om du skal bli sur på sånne små filleting fordi du i utgangspunket ikke er fornøyd med barnehagen så bytt barnehage.
 
Syns du overreagerer ja..du kunne jo bare sagt at ho skal ikke være her i dag..enkelt og greit!

Ho tok ho vel med for å være grei å kle av ho
 
Men skulle hu være der da??? Synes du overreagerer!!
Jeg hadde bare blitt glad jeg!
 
Hvis datteren min hadde gått i den barnehagen, så hadde jeg forstått dersom den ansatte tok det som en selvfølge at hun skulle være der den dagen. Så jeg syns du reagerer på noe som ikke er noe å henge seg opp i.

Om hun ikke skulle vært der den dagen, kunne du heller bare ha sagt at hun skal bli med hjem i dag. Da tror jeg heller ikke avkledningen hadde funnet sted altså!
 
Back
Topp