Ører

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg har en liten gutt på snart 15 mnd. Som i det siste har vært meget sutrete og som har hatt dårlige søvnkvalitet enn hva han har brukt å hatt. Han var små dårlig i høstferien (begynnelsen av oktober) men ikke feber. Men jeg ser At han holeder seg så mye for ørene.. Å dette har han gjort ei god stund. Samboern tenker jo ørebetennelse men når vi leser om det så stemmer det ikke med alt på symptomlista. Eller er det bare en periode han er igjennom? Å det at han holder seg for ørene ikke er reelt? har dere ringt å fått en lege til å se på? Eller??? Så himla usikker :/
 
Jeg har en liten gutt på snart 15 mnd. Som i det siste har vært meget sutrete og som har hatt dårlige søvnkvalitet enn hva han har brukt å hatt. Han var små dårlig i høstferien (begynnelsen av oktober) men ikke feber. Men jeg ser At han holeder seg så mye for ørene.. Å dette har han gjort ei god stund. Samboern tenker jo ørebetennelse men når vi leser om det så stemmer det ikke med alt på symptomlista. Eller er det bare en periode han er igjennom? Å det at han holder seg for ørene ikke er reelt? har dere ringt å fått en lege til å se på? Eller??? Så himla usikker :/

Ring legen du. :) Det er mye bedre å sjekke opp og heller få bekreftet at det ikke er noe enn å uroe seg hele tiden. Og hvis det er noe, så vil du bli så glad for at du gikk til legen med det. :)
 
Ja, ring legen :) Jenta mi har også tatt seg til ørene i noen perioder, men det har aldri vært noe betennelse. Det kan hende han plages av mye ørevoks. Det kan klø. Jenta minkar hatt det til tider. Det hjelper å dryppe litt matolje i øret :)
 
Jeg har en liten gutt på snart 15 mnd. Som i det siste har vært meget sutrete og som har hatt dårlige søvnkvalitet enn hva han har brukt å hatt. Han var små dårlig i høstferien (begynnelsen av oktober) men ikke feber. Men jeg ser At han holeder seg så mye for ørene.. Å dette har han gjort ei god stund. Samboern tenker jo ørebetennelse men når vi leser om det så stemmer det ikke med alt på symptomlista. Eller er det bare en periode han er igjennom? Å det at han holder seg for ørene ikke er reelt? har dere ringt å fått en lege til å se på? Eller??? Så himla usikker :/
Vi var hos legen når vår begynte sånn. Men han hadde bare begynt å kose øret sitt! Men greit med en sjekk!
 
Back
Topp