Ørebetennelse

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Vi har hatt en mildt sagt grusom uke. Den begynte med fjerde barnesykdom og endte med ørebetennelse. Stakkars liten. Vi har trodd det var jekslene som gjorde at han hadde vondt og tok seg til kinnet. Helt til vi var på vei på legevakten på lørdag og det plutselig begynte å renne masse guffe fra øret. Han ble som en ny gutt etterpå. Legevakten sa at vi skulle lindre med paracet og ibux. Øret renner enda og idag kom det gult slim. Jeg har ingen erfaring med ørebetennelse. Storesøster har aldri hatt det. Hvor lenge er det vanlig at det renner? Og hvordan kan man på en skånsom måte rengjøre rundt øret? Lillegutt blir hysterisk bare vi nærmer oss ører. Det er tydeligvis vondt og ubehagelig. Stakkars lille skapning :(
 
Stakkars lille..er noen dager siden dette innlegget. Men hun eldste min hadde mye ørebetennelser. Vi vasket forsiktig med myk klut med varmt godt vann. Ikke trykke eller komme nær «ørefliken», for der gjør det VONDT. Hvordan er formen nå?
 
Stakkars lille..er noen dager siden dette innlegget. Men hun eldste min hadde mye ørebetennelser. Vi vasket forsiktig med myk klut med varmt godt vann. Ikke trykke eller komme nær «ørefliken», for der gjør det VONDT. Hvordan er formen nå?
Tusen takk for svar :) Nå går der bedre. Etter tredje legebesøk på under en uke fikk vi penicillin. Det tok knekken på betennelsen. Det var helt forferdelig å se hvor vondt han hadde og dårlig han var. Da det sluttet å renne fra øret fikk vi lov til å vaske bort alt pusset rundt øret. Vi gjorde som deg, tok og tørket forsiktig med en klut. Nå er nesten alt borte :)
 
Tusen takk for svar :) Nå går der bedre. Etter tredje legebesøk på under en uke fikk vi penicillin. Det tok knekken på betennelsen. Det var helt forferdelig å se hvor vondt han hadde og dårlig han var. Da det sluttet å renne fra øret fikk vi lov til å vaske bort alt pusset rundt øret. Vi gjorde som deg, tok og tørket forsiktig med en klut. Nå er nesten alt borte :)

Stakkars lille M[emoji45] Så bra at dere endelig fikk penicillin og at han er på bedringens vei[emoji173]️
 
Back
Topp