Ør/svimmel

pittelilletrille

Blir kjent med forumet
Hei :)

Nå er det 5 uker siden jeg fødte og har siden det vært ør i hodet. Verden henger liksom litt etter. Jeg er tidvis svimmel, men stort sett bare på grensen til svimmel... Skikkelig ekkelt. Har tatt hb etter fødsel som er nærmere 12 så det kan ikke være det. Jeg drikker rikelig og tror derfor ikke det kan være det heller. Har også en del vondt i hodet, særlig på kveldene siden jeg da har gått ør nesten hele dagen... Sover mye og det hjelper litt....

Noen som har hatt/har det på samme måte?
 
Ammer du?

Jeg ammer og spenner meg endel i nakke/skuldre. (Fryktelig mye smerter i bildet grunnet den j... Trøsken)

Ender opp med å gå i svime :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja jeg ammer og har og tenkt på at jeg bare kan være skikkelig stiv i nakken/skuldre... Men skal på 6ukers kontroll på fredag så får høre med legen da... Blir jo nesten hypokonder av dette ;-)
 
Det er ikke bare der at du er veldig inn i amme/baby-bobla da? Det var jeg med første. Etter tre måneder sprakk bobla og jeg så verden på en helt annen måte.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er inni den "bobla" jeg også. Synes nesten det er risikofylt å kjøre bil til tider.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er inni den "bobla" jeg også. Synes nesten det er risikofylt å kjøre bil til tider.


Sent from my iPhone using BV Forum


Kjenner meg veldig igjen i det med å kjøre bil! Men hvor lenge må vi regne med at dette varer? Blir gal hvis jeg må ha det sånn i 3 mnd! Er i tillegg blitt forkjøla og det hjelper ikke akkurat til ;)
 
Kjenner meg veldig igjen i det med å kjøre bil! Men hvor lenge må vi regne med at dette varer? Blir gal hvis jeg må ha det sånn i 3 mnd! Er i tillegg blitt forkjøla og det hjelper ikke akkurat til ;)


Tipper det varer til man begynner å få litt mer rytme og rutine på hverdagen og kan planlegge dagene i større grad.

:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp