Ønsket om lillegull!

Tuusen tusen takk dere [emoji173][emoji173][emoji173] ja det blir meget spennende, ett steg om gangen men det blir godt å få litt action i hverdagen igjen og godt jeg skal gjøre meg ferdig med ferien først!
 
Gratulerer som nygift! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer med bryllupet! [emoji8][emoji176]
 
Gratulerer så mye!! Gleder meg til å følge deg i høst :)
 
Tusen takk dere [emoji173][emoji173][emoji173] det er veldig befriende og godt å være gift ja [emoji1][emoji173] høsten blir nok veldig interessant ja!! Gleder meg jo litt da!
 
Da var jeg blitt fru [emoji173][emoji173][emoji173] det var virkelig en deilig dag, og det gikk mye bedre enn forventet, jeg holdt tale, og jeg hater virkelig å holde tale, men det gikk så bra!! Mye god mat men med den nervøse magen jeg hadde ble det ikke så mye mat jeg klarte blæææ for det var så mye deilig mat!! ;) Det er litt spesielt, for jeg føler meg faktisk gift og det er bare så godt!! [emoji173] nå teller vi ned til uttak av spiral 1 mnd pluss noen dager!!

Ååååh gratulerer! Så herlig å kunne få være frue og gift [emoji7][emoji173]️[emoji7]magisk!
 
Gratulerer så mye med giftemålet, Trudelutt'n! Det blir spennende når spiralen skal ut. [emoji173]️
 
Ååååh gratulerer! Så herlig å kunne få være frue og gift [emoji7][emoji173]️[emoji7]magisk!
Jaaaa hihihi det er en deilig følelse av ro i sinnet hadde ikke trodd det skulle endre meg liksom, men det gjorde det! [emoji178][emoji1]
 
Gratulerer så mye med giftemålet, Trudelutt'n! Det blir spennende når spiralen skal ut. [emoji173]️
Tusen takk fine enkefalos!! [emoji178] ja det blir meget spennende! Nå er der heftig nedtelling for np drar vi vekk på ferie to uker og bare tre dager etter hjemkomst er det uttak av spiral og jeg kan starte progynova m en gang mensen dukker opp!! Hurra!! [emoji1][emoji1]
 
God tur :D
 
Gratulerer som nygift :)
Spennende tider i vente! Kos dere med ferie :)
 
Gratulerer som fru [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer som nygift :)
Spennende tider i vente! Kos dere med ferie :)
Tusen takk gode Heila!! [emoji173][emoji173] ferien er god å ha, jeg har sykt digg nedtelling som snart kan gå over i timer hoho! Neste torsdag er spiraluttak!!
 
Sykt digg nedtelling nå kan jeg jo telle timer haha!! Men er også litt irriterende for blir alltid litt oppspilt og ivrig når det nærmer seg delmål innen ivf [emoji13]
 
Sykt digg nedtelling nå kan jeg jo telle timer haha!! Men er også litt irriterende for blir alltid litt oppspilt og ivrig når det nærmer seg delmål innen ivf [emoji13]
Nå er det din tur, Trudelutt'n! Nå er du inne på en god sti, så håper jeg at du får fortsette på den :joyful:
 
Nå er det din tur, Trudelutt'n! Nå er du inne på en god sti, så håper jeg at du får fortsette på den :joyful:
Takk fine deg Mator [emoji173][emoji173] ja jeg håper dette er den beste stien jeg har gått på til nå [emoji16][emoji173]
 
Uæææ nå teller jeg ned, bare 1 time igjen wooooop [emoji41]
 
Gratulerer med bryllupet[emoji173][emoji173] Og endelig er spiralen ute[emoji173] Godt å lese at du har hatt noen lyspunkt etter sist du var her inne. Å bli mann og kone er en fantastisk følelse! LOVE IS IN THE AIR[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp