Ønsket om lillegull!

Såå koselig å se deg her igjen:) Gratulerer så mye med forestående bryllup, det er stas å bli mann og kone! Spennende høst på dere da, håper du slipper varig spiral, men godt å se at barneønsket ikke blir stoppet hvis det måtte bli sånn. God klem til deg[emoji173]️
Tuusen takk [emoji173][emoji173] ååh jeg gleder meg meeen er jo litt nervøs også, det er en så stor ting å gjøre liksom men jeg er overklar for å gifte meg haha!

Nei det ble en så god indre ro i kroppen min når vi fant ut at vi kan gjøre surrogati om jeg ikke kan gå gravid/bli gravid, stresser ikke lengre bare gleder meg til jeg en dag blir mamma. Jeg må innom å se i din dagbok litt også nå! [emoji173] stoor klem tilbake til deg mammadrøm!
 
Tusen takk gleder meg sååånn hihi [emoji173][emoji173]Ja utrolig spennende høst i vente!! [emoji4][emoji4] det ville vært magisk om vi ikke trenger surrogati!
Bryllup er gøy, og bryllupsdagen vil du alltid huske[emoji169][emoji7][emoji7] Fantastisk hvis dere slipper surrogati, men godt å ha en plan b hvis ting ikke går som dere håper[emoji173][emoji173] Da blir ikke nedturen så enorm[emoji4] Gleder meg til å heie og håpe sammen med deg uansett hvilken metode det blir fine du [emoji169]
 
Koselig du titter innom! Tenkte på deg her en dag[emoji4] Gratulerer med bryllup[emoji173]️ Kos dere masse[emoji2] Blir spennende og nervepirrende å ta ut spiralen da! Håper forandringene ikke kommer tilbake, men høres ut som dere har en god plan dersom det skulle skje.
Ååh hihi [emoji173][emoji1] tusen tusen takk [emoji173] tror vi skal klare å kose oss ja! Blir masse god tapas og masse kaker haha! Har kjøpt sikkerhetsnåler i tilfelle jeg må dra ned glidelåsen ila kvelden!!

Ja det blir definitivt nervepirrende det å ta ut spiral og vente på tid for ny biopsi for å se om det kommer tilbake! Men Ja, vi føler vi har en god plan og det gir oss en større ro i kroppen [emoji173]
 
Så gøy med bryllup, du må kose deg masse! [emoji173] Så blir det veldig spennende å følge deg til høsten. [emoji4] Jeg håper du slipper at forandringene kommer tilbake, men godt at dere har en backup plan også.
Tusen takk gode du jeg gleder meg masse til den store dagen [emoji173][emoji173] krysser fingre for cellefoeandring-fri tenker det blir en spennende tide i vente hva enn det blir ja [emoji173]
 
Så utrolig koselig med bryllup! Unner deg aaaalt godt! Nå er det din tur å skinne som en juvel i ditt eget bryllup [emoji173]️

Virker som du ser godt frem i tiden og gir deg ikke med det første. Håper selvfølgelig dere slipper surrogati, men om det er løsningen så skjønner jeg det utrolig godt [emoji173]️krysser for at du slipper varig spiral og dere kan få prøve med IVF igjen [emoji173]️ herremin du er ei utrolig sterk dame! Det skal du ha for [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Masse masse lykke til fremover [emoji173]️godt å se en oppdatering fra deg igjen [emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173] hihi tuusen takk skjønne deg!! Jeg tror jeg skal få til å stråle som en juvel hihi føler meg så stolt og flott i kjolen min hihi!

Tusen takk for så gode ord, er det en ting jeg har lært meg i denne prosessen er det å prøve være sterk og ikke gi opp så håper jeg holder på det løpet ut, men jeg føler jeg ser enden i tunnelen bedre enn noen sinne og det har gitt meg en større ro i kropp og sjel tror det er en god hjelp [emoji173]

Og duuu da fine, har blitt gravid helt på "egenhånd" hihi med hjelp av mann da seff [emoji6][emoji6][emoji6] helt fantastisk!! [emoji173][emoji173] gleder meg til dine oppdateringer også!
 
Så godt å høre fra deg og gratulerer SÅÅÅ mye med bryllup! [emoji16][emoji512][emoji183]
Og så fint å høre dere har planer for fremtiden uansett hva som skjer. Håper på det beste så klart, men surrogati er jo også en god løsning [emoji171]
Ønsker deg og dere ALT godt for fremtiden [emoji8]
Tusen masse takk bubbly!! [emoji173][emoji173] vi krysser fingre ja vi vet jo ikke plutselig forblir de vekke da vil vi prøve ivf med ny klinikk!
 
Herregud så koselig oppdatering fra deg! [emoji173]️
Gratulerer så mye med det foranstående bryllupet [emoji173]️[emoji173]️ En liten tåre i øyekroken her :joyful:

Godt å ha en plan for fremtiden også :) Når barneønsket er så stort så finner man en vei uansett [emoji173]️ Digger pågangsmotet ditt og håper selvsagt det blir baby i egen mage for deg [emoji111][emoji173]️

Klemifleng [emoji92][emoji173]️[emoji92]
Hihi aaaw [emoji173][emoji173][emoji173] tuusen takk fine Avocado!! Jeg gleder meg jo aller mest men jeg kjenner noen nerver da men det er ikke fordi jeg lurer på om jeg gjør det rette men fordi jeg de siste ukene har innsett at dette er virkelig en stor ting!! [emoji173]

Ja vi har skjønt nå at foreldre det skal vi bli vi bare vet ikke helt ennå på hvilke måte men det gjør heller ikke noe [emoji1][emoji173]

Jeg heier på deg avocado og lille frø [emoji173][emoji173][emoji173] hurraaaa!

Klemmer tilbake!!
 
Åh! Så koselig å høre fra deg, Trudelutt'n![emoji173]️ Og enda koseligere er det å høre om det forestående bryllupet og planene dere har for tiden fremover. Håper at ting går deres vei nå, og at det blir barn enten på egenhånd eller ved surrogati[emoji173]️ Det er dere så vel unt! Nyt den kommende bryllupsdagen deres og ikke minst sommeren :D
[emoji173][emoji173] tuusen takk gode Mator! gleder meg til en herlig bryllupsdag og en meget spennende tid i vente [emoji1] foreldre blir vi det er så godt å vite [emoji173]
 
Koselig å høre fra deg igjen! Har tenkt mye på deg mens du har vært borte og håpet at alt var bra. Gratulerer så mye med bryllup![emoji173] Og så spennende tid fremover fra august! Nå skal det bli deres tur Truddelutt'n [emoji173]
Tusen takk fine du her går alt bra [emoji173][emoji173] en meeeget spennende tid vi er veldig spente!! :D jeg mener bestemt ja at nå er det vår tur hehe ;)
Enn hvordan går det med deg?? :D
 
Tusen takk fine du her går alt bra [emoji173][emoji173] en meeeget spennende tid vi er veldig spente!! :D jeg mener bestemt ja at nå er det vår tur hehe ;)
Enn hvordan går det med deg?? :D
Ja nå står du først i køen syntes jeg altså!! Alt bra med meg, jeg var jo så heldig å bli gravid på tredje forsøket nå og er i uke 32 allerede! Helt sprøtt og virkelig lykkerus. Nå heier jeg masse på deg for at du skal komme etter [emoji173]
 
Ja nå står du først i køen syntes jeg altså!! Alt bra med meg, jeg var jo så heldig å bli gravid på tredje forsøket nå og er i uke 32 allerede! Helt sprøtt og virkelig lykkerus. Nå heier jeg masse på deg for at du skal komme etter [emoji173]
[emoji173][emoji173][emoji173] tusen takk fine du!! åååå herlighet du er jo kommet så langt allerede!! Så utrolig spennende, du er jo meget straks i mål jo!! Det er bare sjarmøretappen igjen! Masse lykke til!! [emoji173][emoji173]
 
[emoji173][emoji173][emoji173] tusen takk fine du!! åååå herlighet du er jo kommet så langt allerede!! Så utrolig spennende, du er jo meget straks i mål jo!! Det er bare sjarmøretappen igjen! Masse lykke til!! [emoji173][emoji173]
Ja det er jo helt utrolig at jeg er der!! Kan ikke fatte det! Plutselig er du der du og [emoji173][emoji173]
 
Hei kjære jenter [emoji173]

Her kommer et lite hei fra meg! Her går det bedre og bedre , og en stor ting skal straks skje -
jeg og min fineste andre halvdel skal gifte oss [emoji173][emoji173][emoji173]
neste fredag allerede!!! Det blir fantastisk. Vi blir ikke mange kun våre mødre, min bestemor, og søsknene våre med sine følger ja og forloverene våre, lite men akkurat passe også og litt rimeligere hehe! Bryllupsfesten hvor absolutt alle blir invitert skal vi ta igjen om et år eller to maks! Så det blir heldigvis. Spiralen får jeg ut i midten av august det skal bli nervepirrende, det vil bli litt make or brake for om jeg kan bli gravid eller ikke for kommer forandringene tilbake nok en gang frykter jeg at anbefalingen blir permanent spiral.. men det hindrer ikke oss i vårt barneønske [emoji173] da blir det surrogati har vi planlagt [emoji173] så spennende ting skal uansett skje i tiden fremover fra august [emoji111]

Mange mange klemmer fra meg til dere alle! jeg ser det er myyyye spennende som skjer her inne hihi det er herlig å se!!! [emoji173][emoji173]

Så koselig lesning!
Gratulerer så mye med bryllup og en plan b. :Heartred
 
Da var jeg blitt fru [emoji173][emoji173][emoji173] det var virkelig en deilig dag, og det gikk mye bedre enn forventet, jeg holdt tale, og jeg hater virkelig å holde tale, men det gikk så bra!! Mye god mat men med den nervøse magen jeg hadde ble det ikke så mye mat jeg klarte blæææ for det var så mye deilig mat!! ;) Det er litt spesielt, for jeg føler meg faktisk gift og det er bare så godt!! [emoji173] nå teller vi ned til uttak av spiral 1 mnd pluss noen dager!!
 
Da var jeg blitt fru [emoji173][emoji173][emoji173] det var virkelig en deilig dag, og det gikk mye bedre enn forventet, jeg holdt tale, og jeg hater virkelig å holde tale, men det gikk så bra!! Mye god mat men med den nervøse magen jeg hadde ble det ikke så mye mat jeg klarte blæææ for det var så mye deilig mat!! ;) Det er litt spesielt, for jeg føler meg faktisk gift og det er bare så godt!! [emoji173] nå teller vi ned til uttak av spiral 1 mnd pluss noen dager!!
Gratulerer som fru[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Og hurra for at spiralen snart skal ut[emoji7][emoji8] Gleder meg til å heie på og følge deg på neste runde nå[emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye med giftemålet❤️ Nå blir det spennende med uttak av spiral om bare 1 mnd! Krysser i hauger og bauger for dere:)
 
Gratulerer som nygifte, Trudelutt'n! ❤️ Nå blir det spennende å følge deg fremover igjen :D
 
Gratulerer i bauger og hauger med den nye sivilstatusen :D❤️
Blir sååå spennende å følge deg utover høsten!!
 
Gratulerer som nygift! Lykke til fremover :)
 
Back
Topp