Ønsket om lillegull!

Ikke det jeg ville lese nå, Trudelutt'n! Nå har du virkelig lov å være knust og forbannet! Bruk tiden godt sammen, ta vare på hverandre og finn ut av alt som er å finne ut av. Jeg føler med dere og håper virkelig dere får ønsket deres oppfylt❤ Sender over mange varme klemmer ❤❤
 
Så ufattelig trist Truddelutt'n :( :( sender deg masse klemmer [emoji173] Håper de nå kan hjelpe deg med å fikse dette for godt[emoji173] tenker masse på deg!!
 
Dette må være en forferdelig trist og skummel beskjed å få:( Håper virkelig det ordner seg på noe vis etterhvert både helsemessig og med baby<3
 
Så utrolig leit! Sender mange og store klemmer og så må dere ta vare på hverandre. Styrken du trenger for å komme gjennom nok en beintøff tid kommer, det er jeg sikker på. Veien er alt for kronglete blitt, det er rett og slett veldig urettferdig! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Nei og nei, dette var trist å lese... Så ufattelig mye dere må igjennom da! Håper alt blir bra tilslutt og at dere omsider kan få barnet dere drømmer om. Stor klem
 
Ånei så utrolig trist å lese:( det var ikke slik det skulle gå. Håper virkelig de 6 månedene hjelper og at alt ordner seg for dere etter det. Etter alt du allerede har vært gjennom er dette rett og slett urettferdig og ikke sånn det skal være i det hele tatt. Mange klemmer til deg
 
Så forferdelig trist og skummel beskjed å få. Håper dere finner ut masse i disse 6 månedene, og at du får hjelp med å bli kvitt dette. Jeg håper virkelig av hele mitt hjerte at det skal bli din tur på den ene eller andre måten om ikke altfor lenge, selv om 6 måneder med spiral på nytt må føles som en hel evighet. Sender deg bare mange gode klemmer, for jeg har ikke ord som hjelper. Dette et bare utrolig urettferdig. Du møter mer motgang enn noen skulle oppleve noen gang. [emoji173]️
 
Dette var triste saker, det finnes ikke rettferdighet. Gode klemmer til dere.
 
Tenker på deg, og sender deg mange klemmer!![emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hei kjære jenter [emoji173]

Her kommer et lite hei fra meg! Her går det bedre og bedre , og en stor ting skal straks skje -
jeg og min fineste andre halvdel skal gifte oss [emoji173][emoji173][emoji173]
neste fredag allerede!!! Det blir fantastisk. Vi blir ikke mange kun våre mødre, min bestemor, og søsknene våre med sine følger ja og forloverene våre, lite men akkurat passe også og litt rimeligere hehe! Bryllupsfesten hvor absolutt alle blir invitert skal vi ta igjen om et år eller to maks! Så det blir heldigvis. Spiralen får jeg ut i midten av august det skal bli nervepirrende, det vil bli litt make or brake for om jeg kan bli gravid eller ikke for kommer forandringene tilbake nok en gang frykter jeg at anbefalingen blir permanent spiral.. men det hindrer ikke oss i vårt barneønske [emoji173] da blir det surrogati har vi planlagt [emoji173] så spennende ting skal uansett skje i tiden fremover fra august [emoji111]

Mange mange klemmer fra meg til dere alle! jeg ser det er myyyye spennende som skjer her inne hihi det er herlig å se!!! [emoji173][emoji173]
 
Hei kjære jenter [emoji173]

Her kommer et lite hei fra meg! Her går det bedre og bedre , og en stor ting skal straks skje -
jeg og min fineste andre halvdel skal gifte oss [emoji173][emoji173][emoji173]
neste fredag allerede!!! Det blir fantastisk. Vi blir ikke mange kun våre mødre, min bestemor, og søsknene våre med sine følger ja og forloverene våre, lite men akkurat passe også og litt rimeligere hehe! Bryllupsfesten hvor absolutt alle blir invitert skal vi ta igjen om et år eller to maks! Så det blir heldigvis. Spiralen får jeg ut i midten av august det skal bli nervepirrende, det vil bli litt make or brake for om jeg kan bli gravid eller ikke for kommer forandringene tilbake nok en gang frykter jeg at anbefalingen blir permanent spiral.. men det hindrer ikke oss i vårt barneønske [emoji173] da blir det surrogati har vi planlagt [emoji173] så spennende ting skal uansett skje i tiden fremover fra august [emoji111]

Mange mange klemmer fra meg til dere alle! jeg ser det er myyyye spennende som skjer her inne hihi det er herlig å se!!! [emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye med bryllup på fredag[emoji173][emoji173][emoji173] Så koselig[emoji169]

Spennende høst i vente nå, håper og krysser at dere kan få barn uten surrogati men lurt å ha back up plan [emoji106][emoji1] Håper disse forandringene holder seg borte nå [emoji173] Gleder meg til å heie og følge neste runde hos deg [emoji173]
 
Last edited:
Såå koselig å se deg her igjen:) Gratulerer så mye med forestående bryllup, det er stas å bli mann og kone! Spennende høst på dere da, håper du slipper varig spiral, men godt å se at barneønsket ikke blir stoppet hvis det måtte bli sånn. God klem til deg❤️
 
Koselig du titter innom! Tenkte på deg her en dag[emoji4] Gratulerer med bryllup[emoji173]️ Kos dere masse[emoji2] Blir spennende og nervepirrende å ta ut spiralen da! Håper forandringene ikke kommer tilbake, men høres ut som dere har en god plan dersom det skulle skje.
 
Så gøy med bryllup, du må kose deg masse! [emoji173] Så blir det veldig spennende å følge deg til høsten. [emoji4] Jeg håper du slipper at forandringene kommer tilbake, men godt at dere har en backup plan også.
 
Så utrolig koselig med bryllup! Unner deg aaaalt godt! Nå er det din tur å skinne som en juvel i ditt eget bryllup [emoji173]️

Virker som du ser godt frem i tiden og gir deg ikke med det første. Håper selvfølgelig dere slipper surrogati, men om det er løsningen så skjønner jeg det utrolig godt [emoji173]️krysser for at du slipper varig spiral og dere kan få prøve med IVF igjen [emoji173]️ herremin du er ei utrolig sterk dame! Det skal du ha for [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Masse masse lykke til fremover [emoji173]️godt å se en oppdatering fra deg igjen [emoji173]️
 
Så godt å høre fra deg og gratulerer SÅÅÅ mye med bryllup! [emoji16][emoji512][emoji183]
Og så fint å høre dere har planer for fremtiden uansett hva som skjer. Håper på det beste så klart, men surrogati er jo også en god løsning [emoji171]
Ønsker deg og dere ALT godt for fremtiden [emoji8]
 
Herregud så koselig oppdatering fra deg! ❤️
Gratulerer så mye med det foranstående bryllupet ❤️❤️ En liten tåre i øyekroken her :joyful:

Godt å ha en plan for fremtiden også :) Når barneønsket er så stort så finner man en vei uansett ❤️ Digger pågangsmotet ditt og håper selvsagt det blir baby i egen mage for deg ✌❤️

Klemifleng ✨❤️✨
 
Åh! Så koselig å høre fra deg, Trudelutt'n!❤️ Og enda koseligere er det å høre om det forestående bryllupet og planene dere har for tiden fremover. Håper at ting går deres vei nå, og at det blir barn enten på egenhånd eller ved surrogati❤️ Det er dere så vel unt! Nyt den kommende bryllupsdagen deres og ikke minst sommeren :D
 
Koselig å høre fra deg igjen! Har tenkt mye på deg mens du har vært borte og håpet at alt var bra. Gratulerer så mye med bryllup![emoji173] Og så spennende tid fremover fra august! Nå skal det bli deres tur Truddelutt'n [emoji173]
 
Gratulerer så mye med bryllup på fredag[emoji173][emoji173][emoji173] Så koselig[emoji169]

Spennende høst i vente nå, håper og krysser at dere kan få barn uten surrogati men lurt å ha back up plan [emoji106][emoji1] Håper disse forandringene holder seg borte nå [emoji173] Gleder meg til å heie og følge neste runde hos deg [emoji173]

Tusen takk gleder meg sååånn hihi [emoji173][emoji173]Ja utrolig spennende høst i vente!! [emoji4][emoji4] det ville vært magisk om vi ikke trenger surrogati!
 
Back
Topp