Ønskespire 2018.

I dag, 11DPO. Vet ikke om jeg synes disse er noe sterkere enn i går. Redd for å håpe... stikker nederst i mage/underlivet litt til venstre. Engster meg for om det er dårlig tegn.. Ikke sovet noe mer enn kanskje en time i natt :banghead: kjenner at den kjemiske har gjort noe med meg.. veldig redd for å miste nå.

Puh. Godt å få det ut
Vis vedlegget 236549
Dette ser jo veldig bra ut . Men forstår tankene dine :(
 
438BE16A-1B64-4FC1-85C9-75288216CA5C.jpeg


Nå tror jeg på det!! :D :smiley-bounce012:Heartpink:Heartblue termin foreløpig 2 August. 12DPO i dag.
 
Testene i dag

6DF2B331-4F44-40FC-BAB2-632C7E4673DB.jpeg
Hmm, i dag er jeg litt nervøs... jeg har brun utflod... noe som ut i fra det jeg leser kan være helt normalt, eller starten på en SA... Håper det ikke tar seg opp til blødning..

Disse er fra i går...
F4919E36-1AB3-4DBA-A5B4-43AA8E4AC777.jpeg
 
Gøy når teststreken får sterkere farge enn kontrollstrken. Det er så rart å tenke på at jeg faktisk er gravid!! 2 uker igjen til første ultralyd :)
39FC958C-1873-4DA9-AC5B-8FBD21213FF1.jpeg
 
SÅ utrolig kjekt!!

Ja :D

I dag er jeg 5 + 6 uker på vei. 6 uker i morgen allerede. Rart å tenke på. På fredag skal vi på tidlig ultralyd, gleder oss til det. Håper virkelig at alt er som det skal og at vi ser et lite bankende hjerte :Heartred
 
Ja :D

I dag er jeg 5 + 6 uker på vei. 6 uker i morgen allerede. Rart å tenke på. På fredag skal vi på tidlig ultralyd, gleder oss til det. Håper virkelig at alt er som det skal og at vi ser et lite bankende hjerte :Heartred

Ååh, tipper du gleder deg som en liten unge! :D
Privat GU?
 
Ååh, tipper du gleder deg som en liten unge! :D
Privat GU?

Ja, veldig! Men også veldig spent. Jeg synes det er absurd at jeg er gravid, klarer ikke helt å forstå det ordentlig. Håper ultralyden hjelper litt på det, Hehe. Er veldig bekymret for at det skal skje noe... Litt slitsomt at jeg er så bekymret egentlig, men tror nok det er fordi jeg hadde en kjemisk på syklusen før denne og fordi jeg har lest her inne om så mange som mister :(
 
Ja, veldig! Men også veldig spent. Jeg synes det er absurd at jeg er gravid, klarer ikke helt å forstå det ordentlig. Håper ultralyden hjelper litt på det, Hehe. Er veldig bekymret for at det skal skje noe... Litt slitsomt at jeg er så bekymret egentlig, men tror nok det er fordi jeg hadde en kjemisk på syklusen før denne og fordi jeg har lest her inne om så mange som mister :(

Har full forståelse for det :)
Håper virkelig dette går fra og dere vil se et bankende hjerte :Heartred
 
Back
Topp