Ønsker seg nummer 2 <3

Gratulerer så mye med en nydelig gutt:Heartred jeg ser at dette var nr 2, hvordan var første fødsel i forhold til denne?jeg venter nr 2 i desember, og hadde en laaaang og tøff fødsel med jenta vår, kom ut med armen opp til hodet, ved hjelp av sugekopp :p
 
Gratulerer så mye med en nydelig gutt[emoji813]red jeg ser at dette var nr 2, hvordan var første fødsel i forhold til denne?jeg venter nr 2 i desember, og hadde en laaaang og tøff fødsel med jenta vår, kom ut med armen opp til hodet, ved hjelp av sugekopp :p
Oi.. Unnskyld sent svar:-D Jeg hadde også og UTROLIG lang fødsel med 1. 36 timer :-O Med nr 2 i juni... Kom inn på sykehuset 2.45.. Han er født 04.35 :-O Så ja.. Fødsel er vondt uansett,MEN hjelper jo litt når man slipper og ha vondt i flere døgn ;p Krysser fingre for at du får en fin fødsel <3 Lykke til:)
 
8b36501c7358052fbb529801944c7996.jpg
Min lille Nilas er allerede 5 måneder [emoji173] <3
 
Tusen takk [emoji173] Ja,det er vanvittig.. Hvordan går det med deg? :-D
Joda, her flyr dagene! Sitter med Lillemor på brystet nå og hun er allerede 15 dager gammel❤️ Så vi nyter hver eneste dag :)
 
Har hun kommet?? :-D Gratulerer.. Hvordan ble fødselen? ÅÅÅH.. Så hyggelig at vi har fått bebiser <3
Ja, tenk at vi har fått være så heldige!❤️ Fødselen ble som jeg trodde, tøff men veldig overkommelig! Gjør det mer enn gjerne igjen om vi får være så heldige :)
 
Back
Topp