Ønsker oss en liten søster/bror ♥️

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hei! Jeg og samboer skal etterhvert prøve på barn nr 2, og begynner å tenke litt på dette og ville lage en dagbok slik at jeg kan snike litt [emoji2] jeg er 23 år, samboer er snart 28 og sammen har vi en liten sønn på 8 måneder. Planen er egentlig å vente til neste vår med å prøve, men kanskje klarer vi ikke å vente så lenge. Samboer er hvertfall veldig gira! Han har en søster som er nær i alder og han ønsker det samme for sønnen vår. Det tok oss 8 måneder å bli gravide sist, men da hadde jeg brukt p-piller i flere år sammenhengende. Nå prøvde jeg minipiller en liten stund, men kuttet det ut pga bivirkninger. Blødninger og humørsvingninger.. nå bruker vi stort sett kondom, men har hoppet over noen ganger [emoji23] føler litt at det skjer hvis det skjer. Vi hadde ubeskyttet samleie forrige mandag og jeg trodde jeg fikk mensen igår. Har ikke hatt mensen enda etter fødsel. Men det virker ikke som blødningen tar seg opp og har ingen vanlige smerter, så nå begynte jeg plutselig å tenke på festeblødning. Da ble jeg veldig spent kjenner jeg [emoji4]

Dette ble langt gitt. Håper alle som titter innom får en fin søndag!
 
Jeg husker deg[emoji5] Har den lille blitt 8 måneder. Tiden går fort men på en måte ikke :) Jeg er eeendelig gravid, uke 9 nå. Tok 2 år men endelig er man der :p Blir spennende å følge med deg[emoji5][emoji106]
 
Jeg husker deg[emoji5] Har den lille blitt 8 måneder. Tiden går fort men på en måte ikke :) Jeg er eeendelig gravid, uke 9 nå. Tok 2 år men endelig er man der :p Blir spennende å følge med deg[emoji5][emoji106]

Så gøy :D føles som en evighet siden jeg var her sist, men det er jo ikke så lenge siden. Tiden som gravid gikk kjempesakte og etter fødsel har det gått superfort! Ååå, gratulerer så mye!! Må være en rar følelse etter så lang prøvetid, men og sikkert heeelt fantastisk. Måtte spiren vokse og gro seg stor og sterk [emoji813]️ lykke til med alt fremover :)
 
Fikk tilbake mensen for 5 dager siden, er nok ferdig snart. Aldri vært så glad for å fått besøk av TR før, det er så godt å komme inn i normal syklus slik at jeg kan ha oversikt :) og da har jeg et godt utgangspunkt til vi skal starte prøvingen!
 
Jeg hadde min andre MA i romjula. Fortsatt ingen baby her [emoji52]

Åh, så trist å høre :( så utrolig urettferdig at det skal være sånn for noen! Jeg skal titte innom dagboka di og følge med, heier på deg. Håper virkelig du får to lysende streker i løpet av sommeren :)
 
Åh, så trist å høre :( så utrolig urettferdig at det skal være sånn for noen! Jeg skal titte innom dagboka di og følge med, heier på deg. Håper virkelig du får to lysende streker i løpet av sommeren :)
Ja, det var noe dritt. Vi fikk bedre oppfølging den andre gangen, og satser på det ved ny graviditet.
Hyggelig at du vil følge med! Kanskje det går i sommer[emoji4]
 
Hei! Syklusen er litt ustabil enda, så vet ikke helt når mens er forventet. Men nå har jeg hatt eggløsningsslim noen dager og vi har hatt ubeskyttet sex i går og for to dager siden [emoji28] vi skulle jo egentlig vente til neste vår, men nå har vi kommet dit at «skjer det så skjer det». For vi har veldig lyst på en skatt til, og tette søsken har jo ofte mye glede av hverandre.
Men jeg må si jeg er meget spent på å gå gravid med en liten aktiv en fra før, og spesielt når jeg hadde så trøblete svangerskap sist. Er også redd for at jeg skal få svangerskapsforgiftning igjen. Men jeg er ved godt mot og gleder meg veldig til å bli tobarnsmor [emoji813]️
Bestilte meg 20 graviditetstester i helga, så er klar for å teste [emoji2]
 
Da kom testene i posten og det er godt mulig jeg svir av en allerede idag selv om jeg vet at det ganske sikkert er for tidlig [emoji23] vet jo ikke helt hvor mange dpo jeg er heller.. ifølge appen jeg har så er mensen forventet imorgen, men det tror jeg ikke stemmer. Har kun hatt to sykluser etter fødsel, så det er litt ustabilt enda. Men ganske sikker på at jeg hadde eggløsning rundt tirsdag/onsdag forrige uke.
Fikk leggkrampe imorges og tenkte umiddelbart at det kunne være pga graviditet [emoji23] har masse murringer!
Blir spennende å se [emoji4]
 
Tok en blenda test ikveld. Skal ta en ny imorgen tidlig [emoji4]
Trodde ikke det skulle bli så oppslukende med nr 2, men det er jo like ille allerede [emoji23] kjenner mye og mangt på kroppen [emoji14]
 
Tok en blenda test ikveld. Skal ta en ny imorgen tidlig [emoji4]
Trodde ikke det skulle bli så oppslukende med nr 2, men det er jo like ille allerede [emoji23] kjenner mye og mangt på kroppen [emoji14]

Så spennende.. sikkert for tidlig med utslag ennå.. Er det ikke lettere å bli gravid med nr 2 for mange? :D
 
Så spennende.. sikkert for tidlig med utslag ennå.. Er det ikke lettere å bli gravid med nr 2 for mange? :D

Jeg vet ikke, men har kanskje hørt det.. [emoji2] man er vel mer fruktbar etter fødsel hvertfall, men vet ikke hvor lenge det varer [emoji14]
 
Back
Topp