Ønsker kontakt med andre gravide:)

røverdatter86

Første møte med forumet
Hei.
Jeg er 26 år og gravid i uke 15. Jeg ønsker kontakt med andre gravide, gjerne i Rana;) Hadde vært veldig hyggelig:)
 
Er 9 uker å vei, er fra Drammen, men hadde vært koselig og snakket på face :) Liss Stiansin Beck :)
 
Hei Liss-Marie:)
Har lagt deg til på face, jeg heter Ronja!

Hei Nica89:)
Så artig, det blir februar barn på oss begge to;)
Er du i fin form, jobber du om dagene?
Jeg har vært sykemeldt, men prøver nå å komme meg i jobb igjen, veldig godt, blir lange dager hjemme.
 

Hei igjen

Du kan for så vidt legge meg også til på facebook dersom du ønsker. Monica Antonsen heter jeg.

Ja, jeg gleder meg stort. Er litt ekstra artig å ha kontakt med noen som er kommet omentrent like langt =)

Formen for øyeblikket er ganske så fin. Har slitt med kvalme og dårlig matlyst, men kvalmen er borte og matlysten har tatt seg litt opp. Har heldigvis vært i såpass form og har en stillesittende jobb slik jeg har bare vært borte en dag. =) Skjønner godt at det blir lange dager når man er hjemme. Attpåtil når formen er dårlig.
Er mye trøtt, men det er kanskje ikke så rart når man skal balansere jobb, studier og gjøre ferdig renoveringsprosjektene hjemme før den lille kommer. =)

Er det din første også, eller har du flere barn?

 
Har lagt deg til på face Monica, jeg heter Ronja Strømdahl.

Jeg har vært mye kvalm og slapp, sovet dårlig på nettene, har som sagt måttet sykemelde meg, men nå er formen bedre, har dårlige dager av og til, men stort sett er jeg jo mye bedre :)
Jeg jobber på sykehjem, og trives kjempegodt, har enda en del praksistid igjen før jeg kan ta fagbrevet som helsefagarbeider.

Vi kjøpte hus rett før jeg fant ut at jeg er gravid, så ble mye styr med flytting og salg av leilighet midt oppi det hele, men nå er vi på plass;) Heldigvis fikk vi gjort en del oppussing før vi flyttet inn. Men er fremdeles ting som må ordnes før den lille kommer! 
Er min første ja, og jeg gleder meg veldig :)
 
JEG ER HELT  fin enda, og er 11 uker, men fostervannet hører jeg når jeg danser eller rører på meg, moro, har fått tidlig ultralyd på mandag halv to i Drammen :)
 
Heii :) Er ikke fra Rena da, men ønsker også kontakt med noen i min situasjon :) Linn H Enget :)
 
Back
Topp