Ønsker et mirakel til!

Mensen kom en dag for tidlig [emoji12] heldigvis hadde jeg tatt med medisinene på hytte og kunne starte. Da ble første sprøytene satt i går. Idag blir dag nr 2. Jeg skal på kontroll dag 9 men da faller på søndag og mandagen er jo stengt. Så lurer nå litt om hvordan de planlegger. Jeg skal ringe klinikken og avtale videre....
Hør med klinikken! :happy: de har nok en plan :angelic:
 
Dag 3.
Jeg hadde glemt at prednisolon gir hodepine :(
I går kveld, plutselig lagt vi merke til at mannen skal være bortreist den uken som kan bli uttak. Da ble totalt panikk :nailbiting:
Da måtte ringe klinikken å høre om det går an å gjøre noe med det. Heldigvis kunne de sette hans svømmere på frys :D Så det ordnet seg :)
Håper det blir en fin uke med stimulering og forhåpentligvis fint vær :)
 
Dag 3.
Jeg hadde glemt at prednisolon gir hodepine :(
I går kveld, plutselig lagt vi merke til at mannen skal være bortreist den uken som kan bli uttak. Da ble totalt panikk :nailbiting:
Da måtte ringe klinikken å høre om det går an å gjøre noe med det. Heldigvis kunne de sette hans svømmere på frys :D Så det ordnet seg :)
Håper det blir en fin uke med stimulering og forhåpentligvis fint vær :)
Så bra det ordnet seg! :)
 
Dag 4 med sprøyter
Idag blir dag 4. Menupor og klexane pluss prednisolon. Når det er tid for orgalutran, da blir det mange stikk. [emoji37]
Jeg kom på at, vi startet så brått at jeg ikke hadde tid å starte på noe vitaminer eller noe sånn, bare folat [emoji85] Vet ikke hvor mye effekt de kan ha, men skader jo ikke. Da kjøpt jeg de gravid pakken, selv om jeg er ikke gravid, sånn at jeg får tran og antioksidanter i tillegg til folat. Better late than never [emoji4]
 
Dag 5
Au au au, hodepine!!
Det føles om det blir verre med alder. Hadde lite bivirkninger forrige runde. Nå er jeg trøtt og må nesten ha en liten lur etter lunsj og har hodepine. I mitt hode er det prednisolon som er ansvarlig :D det blir deilig med 17 mai feiring. Håper det blir fint vær! :happy:
 
Dag 5
Au au au, hodepine!!
Det føles om det blir verre med alder. Hadde lite bivirkninger forrige runde. Nå er jeg trøtt og må nesten ha en liten lur etter lunsj og har hodepine. I mitt hode er det prednisolon som er ansvarlig :D det blir deilig med 17 mai feiring. Håper det blir fint vær! :happy:
Veldig mulig det er Prednisolonen som virker inn ja! Håper feiringen var super i går :)
 
Følger spent Med her inne [emoji5][emoji5]
 
Dag 9
Jeg fikk kontroll time imorgen selv om det er pinse. Heldigvis hodepine er borte nå. Har mye menssmerter og mye EL slim. Vet ikke årsaken til menssmerter men EL slim er jo et bra tegn. Egentlig gruer meg til uttak og de to ukene etter en eventuelt innsett. Altfor mye stress og tenker at det er nesten umulig å unngå. Jeg har ikke så mye troa heller. Vi har faktisk 3 mislykket forsøk bak oss. Hvorfor skal lykkes denne gangen? [emoji17] uff, de negative tankene har allerede begynner å komme snikende...
 
Lykke til på kontroll i morgen! Kjenner meg igjen i de negative tankene.. Håper du tar grundig feil og at en liten spire fester seg:)
 
Dag 9
Jeg fikk kontroll time imorgen selv om det er pinse. Heldigvis hodepine er borte nå. Har mye menssmerter og mye EL slim. Vet ikke årsaken til menssmerter men EL slim er jo et bra tegn. Egentlig gruer meg til uttak og de to ukene etter en eventuelt innsett. Altfor mye stress og tenker at det er nesten umulig å unngå. Jeg har ikke så mye troa heller. Vi har faktisk 3 mislykket forsøk bak oss. Hvorfor skal lykkes denne gangen? [emoji17] uff, de negative tankene har allerede begynner å komme snikende...

Menssmerter kan jo bare være at det vokser mange egg fram?? Er jo så diffust, og med masse hormoner i tillegg...

Ja, stresset er nesten umulig å unngå... tenker på deg[emoji813]️ husk: dere har vellykket forsøk bak dere også[emoji813]️
 
Menssmerter kan jo bare være at det vokser mange egg fram?? Er jo så diffust, og med masse hormoner i tillegg...

Ja, stresset er nesten umulig å unngå... tenker på deg[emoji813]️ husk: dere har vellykket forsøk bak dere også[emoji813]️

Takk snille deg!
Vi ble spontan gravid mens jeg gikk på spray. Så egentlig har vi ikke noe vellykket forsøk. Det er bare vente å se og håpe at det går bra til slutt.
 
Dag 10.
Jeg var på kontroll i dag. Livmoren var rundt 8 mm. De kunne se rundt 10 sannsynlige egg. Det meste var ca 8-10 mm og et par på 13 og 18 mm. Skal tilbake til ul på onsdag og sannsynligvis uttak på fredag.
Gruer meg ikke til uttak dagen men dagen etter. Det er da alle smertene kommer.....
 
Hei! Ville bare si at jeg følger med deg og heier! Vi er også ganske likt i løypa, jeg har uttak nå på onsdag. Så kjenner meg igjen i tankene dine - gruer meg en del til tiden etter uttak og selvfølgelig ventetiden etter innsett.
 
Back
Topp