Ønsker alle en fin dag :D

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Håper alle får en fin dag idag og at det er sol flere steder enn her hos meg :) nå skal jeg få ordnet meg litt og tusle ned til sentrum til kontroll i finværet :) kanskje unne meg en kaffe også hihi :)
Hva skal du idag :)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samma til deg! :dance011

Her er jeg på jobb, men mange av systemene jeg bruker er nede. Så nå skal jeg gå over på et kjøpesenter å kjøpe gaver til en femåring og en 26åring :happy090
 
Må bruke dagen på å vaske og rydde litt fordi vi var på helgetur til København i helgen, og jeg har en tendens til å pakke ned omtrent hele klesskapet:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her er det sol!!! Har akkurat vært på kontroll og alt er bra!! Så nå slapper jeg av, og så må vi jo feire den internasjonale vaffeldagen!!!'


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det sol!!! Har akkurat vært på kontroll og alt er bra!! Så nå slapper jeg av, og så må vi jo feire den internasjonale vaffeldagen!!!'


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det i dag ja! Jeg får sånn halsbrann av vafler så jeg kjøpte meg en solskinnsbolle for å kompensere! :cool05
 
Samme til deg :) er et nydelig vær her også, men jeg ligger strak ut med influensa så får ikke gjort noe utav det :( har egentlig 1000 ting som kunne og burde vært gjort.. Men det stikker ikke av, så får ta det en annen dag. :) nå har jeg akkurat tatt en laaang dusj, og skal slappe av litt før jeg henter guttungen i barnehagen :)
 
Samme til deg :) er et nydelig vær her også, men jeg ligger strak ut med influensa så får ikke gjort noe utav det :( har egentlig 1000 ting som kunne og burde vært gjort.. Men det stikker ikke av, så får ta det en annen dag. :) nå har jeg akkurat tatt en laaang dusj, og skal slappe av litt før jeg henter guttungen i barnehagen :)


Stakkars! God bedring.

Å være syk etter man fikk barn er ikke det samme som før barn.. Pliktene kaller uansett.
 
Ha en fin dag du også:) Her er det også sol,men litt kald vind..Lyst å sitte ute,men ble så kald.
Jeg har prøvd og gjort litt husarbeid men sliter så med den ekle kvalmen,så jeg måtte legge meg litt og sove.
Rart att dette svangerskapet har bare vært plager,og syt:( Gleder meg til lille kommer:)

Ellers kom det 2 menn med ny tv til mannen(oss) i dag så mannen blir nok opptatt med ny tv i kveld:)
 
Mye morro og mye ikke så morro på oss idag ser jeg :eek: trist å være syk særlig nå så kort før termin :(
Skulle ha vasket her også men kjenner det har vært nok med tur hos jordmor og å tusle i sentrum :) satte meg ned på en cafe og kosa meg med vaffel og kakao da :) det var godt :D
Alt sto bra til med baby, hun tenkte han veide sånn ca 2600 eller litt mindre. Gode symfysemål og god prat om fødsel! :) har ikke satt opp ny time til kontroll, men hun skulle se hvordan hun jobbet fremover også skulle vi få komme ned til sykehuset en dag/kveld hun var der og hun kunne da vise oss rundt ! Privat tur er stas! :D så nå gleder jeg meg til det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ha en fin kveld alle sammen:)

Jeg har hatt en herlig fridag i dag sammen med tuppa på 3 år. Vi har hatt piknik på lekeplassen og vært mange timer ute i sola. I kveld har jeg begynt å ta fremigjen babyklærne, og laget plass til bittesmå klær og bleier i skuffer og skap :D veldig koselig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp