Ømme pupper!!

*goldenbell*

Forelsket i forumet
Hei folkens!!
 
Andre som har ømme pupper fra ca midt i syklusen frem til tanta kommer?
Veit det ikke er tegn på graviditet.. Ihverfall nesten helt sikker.. (i dette tilfelle)
Hadde det sist syklus også.. Noen som har det slik som meg??
 
Jeg har hatt det sånn noen sykluser...
Gir seg rett før mensen for min del i alle fall.
 
Så det er helt normalt og ha det slik??
Ville nå helst sluppet og kjent noe jeg da[;)] *knis*
 
ÆSJ ja!! Kviser! Fyst og fysj...
 
Vonde pupper og kviser kom etter pilleslutt, ja!
Kjæresten min er et par år eldre enn meg, så skylder på at han har kvisete kjæreste fordi han på død og liv skal ha jentene så unge! *fnis*
 
De vonde puppene mine ga seg rett før IKM, men kom tilbake et par dager etter positiv test, hvis jeg husker riktig! Sammen med kvisene omtrent - og det på de underligste steder!!
 
Plagene e jo nesten lika mange uten pillene som me jo! blærh!
 
Hvor lenge er det siden du sluttet på de, Goldenbell?
 
Vonde pupper og kviser kom etter pilleslutt, ja!
Kjæresten min er et par år eldre enn meg, så skylder på at han har kvisete kjæreste fordi han på død og liv skal ha jentene så unge! *fnis*

De vonde puppene mine ga seg rett før IKM, men kom tilbake et par dager etter positiv test, hvis jeg husker riktig! Sammen med kvisene omtrent - og det på de underligste steder!!
______________
 
Hehe, kvisete 14'isser.. *fnis* neida.. Har alltid hatt litt kviser jeg da, men ikke så mye som nå.. Mine kommer bare i ansiket:( Virkelig frustrerende.. Må jo til me brunkrem hver dag.. Gjør jo bare vondt verre det da men kan ikke se ut slik som nå[:(] Gråteferdig jeg!
 
Å de der ømme puppene kan bare forsvinne og komme tilbake ved en graviditet!![:@]
 
 
Jeg sluttet med p-piller i desember og hatt ømme pupper fra EL til IKM hver mnd. IKKE denne mnd... Kjenner absolutt ingenting... Da blir jeg litt engstelig.. Vi får se. 4 dager igjen til IKM.
 
ORIGINAL: Trin

Hvor lenge er det siden du sluttet på de, Goldenbell?

 
straks 6 mnd si!
 
 
Hehe, kvisete 14'isser.. *fnis* neida.. Har alltid hatt litt kviser jeg da, men ikke så mye som nå.. Mine kommer bare i ansiket:( Virkelig frustrerende.. Må jo til me brunkrem hver dag.. Gjør jo bare vondt verre det da men kan ikke se ut slik som nå Gråteferdig jeg!

Bare husk å vaske ansiktet godt på kvelden og smør deg med en lett, fettfri fuktighetskrem
så tror jeg ikke det skal ha så mye å si... Jeg bruker sånne sminkefjernewipes fra L'Oreal, vasker godt med lunket vann og så smører jeg meg med en krem fra Clarins som er så og si fettfri. Har stoppet litt i ansiktet nå virker det som, men nå er det halsen sin tur... [&o]
 
Jeg har også ømme pupper mellom EL og IKM, sitter her akkurat nå faktisk å lurer på om det er graviditet eller bare kroppen som "later som".. jeg er kvalm, metallsmak i munn, stikninger i underlivet, trodde faktisk tr skulle komme nå i sta men har ikke dukket opp... har IKM om 4 dager.... Jeg har ikke brukt prev siden jeg mistet i august har hatt en omgang med tr siden h*n døde så jeg er nok i normal syklus igjen... men har ikke akkurat vært veldig forsiktige heller... det er lett å bli forvirret av egen kropp asså[8D]
 
Har hatt kvalme og svimmelhet men nå er det skikkelig ømme brystvorter, men kommer og går det oxo.. hmm Skjønner ikke så veldig mye akkurat.. hvis det stemmer sånn som jeg har regna skal jeg ha fått tante, for bruker å få vondt i puppa ca 1 uke før tante men hvis jeg skulle hatt den alt kan det være noe anna da??
 
Hadde kun ømme brystvorter, kvalme og alt det andre jeg var gravid. Inklusive de 2 xu jeg hadde. MEN sist menstruasjon hadde jeg alle symptomene på graviditet og TR kom likevell. Så kroppen min stoler jeg ikke på. [8D]
 
Bruker ikke piller har aldri gjort det heller, men det som er pussig det er det at det er 3-6 stk som har sakt til meg at dem ser på meg at jeg er gravid uten at jeg har nevnt noe om kvalme osv..
 
 
Er du gravid da??[:)]
 
Vet ikke.. men har ei som har kjent på meg under magen og hu sa det var hardt å at jeg burde teste meg.. men har vel tatt ca 4 tester å alle er negative.. hmm
 
Har svart deg inne på Sarahs78's tråd.. Ta en titt på den!
 
Back
Topp