Ømme pupper

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Flere som opplever at de kommer og går?
Synes de er mindre ømme siden i går..
Har ellers ikke noe særlig med symptomer..
Er ca 4+5 i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har pupper som er mer ømme enn andre ganger innimellom. Men kjenner de mest nå er borti dem eller når man reiser seg opp eller går i trapper :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er det samme her :) virker som de er mindre ømme på morgenen enn på kvelden :) helt nornalt, jeg er 8 uker i dag og har hatt det sånn hele tiden


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men er det slik at de er mindre ømme etterhvert som man kommer uti svangerskapet ? Eller skal de være sånn hele veien ?:eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men er det slik at de er mindre ømme etterhvert som man kommer uti svangerskapet ? Eller skal de være sånn hele veien ?:eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Mine var ømmere rundt uke 5 enn de er nå, dette er også normalt :) Mamma hadde akkurat samme sier hun


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine var ømmere rundt uke 5 enn de er nå, dette er også normalt :) Mamma hadde akkurat samme sier hun


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei:) får håpe mine ikke blir værre :0


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er det samme her :) virker som de er mindre ømme på morgenen enn på kvelden :) helt nornalt, jeg er 8 uker i dag og har hatt det sånn hele tiden


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kjenner det også best på kvelden, så prøver å slå meg litt til ro med det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er sånn her også. Lite andre symptomer inntil kvalmen plutselig kom :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det ømme pupper konstant :p
 
Her er det også konstant.. Av og til lurer jeg på om jeg har brystbetennelse, for det gjør så inni h%$$#}* vondt.. :eek:
 
Flere som har merket fargeforandring ? Blå/lilla brystvorter:( ser ut som de har blitt banka :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp