Ømme pupper?! .. Eller mangel på

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Er det så at ømme pupper er en selvfølge under graviditet? For mine føles omtrent helt normale!?!
- Hadde det merkbart i starten forrige gang, men de vokste ikke noe da heller..
Denne gang har jeg ikke merka noe.. Er ca 6 uker.. Noe å være bekymret over?
Generelt lite symtomer :-/ ... Prøver nyte at formen er bra.. Men likevel litt urolig
 
Er det så at ømme pupper er en selvfølge under graviditet? For mine føles omtrent helt normale!?!
- Hadde det merkbart i starten forrige gang, men de vokste ikke noe da heller..
Denne gang har jeg ikke merka noe.. Er ca 6 uker.. Noe å være bekymret over?
Generelt lite symtomer :-/ ... Prøver nyte at formen er bra.. Men likevel litt urolig
Jeg har ekstremt ømme pupper men ellers mangel på kvalme ol. Jeg er også bekymret selv om alle svangerskap er ulike :p
 
tror det er slik at det kommer og går litt.. jeg har nå hatt ømme bryst siden ikm og kvalme siden uke 5+4..
 
I første v.skap hadde jeg ekstremt ømme pupper. I andre kjente jeg nesten ikke noe til det, men denne gangen har jeg ekstremt ømme pupper igjen! Vondt å ligge på magen...
 
Tror det er veldig individuelt. Sist gang gikk puppene opp noen str, håper ikke de gjør det denne gangen. Men nå har de vært utrulig ømme og tunge...
 
De kan være veldig ømme, men mine vokser ikke, og det gjorde de ikke sist heller føre jeg fikk meldespreng da ble de helt syke !
 
mine er ømme og blitt større:)hehe jippi:) forrige svangerskap var de helt vanlige,ble litt større på slutten bare..
Så det er nok forskjell:)
 
Jeg har så utrolig ømme pupper at jeg knapt klarer å ha på bh. Har gått opp minst en størrelse!
 
veldi forskjellig tror jeg..
i første sv.skap kjente jeg litt i begynnelsen.
i andre sv.skap kjente jeg noe nesten hele tiden.
men nå er det bare litt av og til :p

vær glad du slipper kvalmen i alle fall.
den slapp jeg med første mann,så herligt! :rolleyes:
 
Jeg hadde aldri ømme pupper sist og merker ingenting nå heller :)
 
Jeg har ekstremt ømme pupper og kjenner skikkelig ligament smerter i ny å ne, men har ikke kvalme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sist hadde jeg ingen ømme bryster, denne gang kansje litt mer men kjenner det meste når jeg tar av bh på kvelden å de kommer ut i det fri! Tihi
 
Jeg hadde veeeldig ømme bryster sist gang, helt fra positiv test. Nå er de ikke ømme i det hele tatt. Men lurer på om de har vokst litt :p
 
Back
Topp