Ømme bryst? Vokser?

Weebee

Glad i forumet
Er nå 6+4 og i dag er brystene mer ømme og vondere nå.. normalt? Husker ikke at det var så ubehagelig /ømt så tidlig med den første. . Flere som har det sånn? Kjennes som om det stikker og vokser :shy::eek:
 
Jeg er 8+3 om er fremdeles ømme, og har vokst 2 str allerede :p
 
I de forrige sv.skapene mine har jeg hatt helt ekstremt ømme og vonde bryst.(type..vært vondt å dusje, fordi det var så vondt når vannstrålen traff brystene). Og bh'ene ble for små når jeg var 3-4 uker på vei...

Denne gangen er de ikke vonde eller ømme i det hele tatt, og det er egentlig veldig godt:)
 
De er ømme om jeg tar på de, kan kjenne stikk innimellom. Har vokst litt også, men ikke så mye som sist. Da måtte jeg ha nye bh'er veldig fort. Men nå er jeg kun 4+6, så kan hende det kommer :)
 
Mine begynner å vælve ut av bh'en, og jeg bruker allerede 80DD/E. Orker ikke mere pupper. Mannen er selvsagt i ekstase :))
Men de er vonde, så han får ikke røre de uansett :D
 
Jeg har veldig ømme brystvorter og har vokst fra 70F/G til 70H.

Har droppet bh enkelte dager fordi det gjør vondt. Heldigvis ser man ikke noe forskjell om jeg har på bh eller ikke under genseren. Håper det ikke vokser så mye mer nå før det kommer i gang med melk.
 
Mine har vært skikkelige ømme, har vært så ille at jeg ikke har kunnet ligger inntil min varme natt for det har føltes som om de sku brennes bort... Nå er de ikke like ømme, Men jeg må ha en str større i bh. Dem har ikke vokst noe særlig men blitt mye fastere
 
Jeg så ut som DEN puppeguri i uke 7 første gang ;) :p Tungt!! De har begynt å bli ømme nå (uke5+0) så må vel stålsette meg! :O
 
Jeg skjønte ikke hvorfor alle fikk ømme pupper utenom meg, men i uke 6 kom det og nå i uke 7 er de så ømme at jeg nesten ikke kan sove på magen. De er heldigvis ikke så vonde som da jeg var i puberteten (enda.) Det var sinnsykt vondt. Merker at puppene er litt større og tyngre nå - håper ikke de blir for store da jeg fra før av bruke 65 H (noen ganger enda større cup) - umulig å finne BH'er når man er smal rundt og har stor cup.
 
Back
Topp