Øm i skambeinet..

annemette

Betatt av forumet
Hei alle sammen
default_Happy.gif


For 2 uker siden ca var jeg på sykehuset og tok ut p staven. Og de sjekket meg innvendig med ultralyd nedentil, hvor alt så fint ut :) men jeg har en cyste på høyre side som var 3cm x 4.6cm er det stort? Var vist nok en 'fin' cyste som var rundt og fin i kantene. Gynekologen mente det ikke så noe farlig ut men at han ville se på den igjen om 3 mnd tid.

For 3 dager siden hadde jeg og kjæresten samleie. Hvor det var smerter i noen stillinger vi tok. Og i ettertid har jeg vært øm i skambein området i magen. Spesielt om jeg tar/klemmer litt der og om jeg beveger meg i enklere stillinger. Kjenner det også om jeg tar der hvor cysta sitter på høyre side også kjenner jeg litt på venstre side..
Noen som har hatt det sånn?
Ikke gravid som jeg vet om ;)
 
Jammen ikke lett å svare på. Selv har jeg 2 cyster, men ikke i samme området. Jeg har en på nyren, og en i hodet. Merker dog ikke noe til det. Cyster er vanligvis ganske harmløse, kan til tider ligge litt dumt til etter hva jeg har forstått. Om du er bekymret så ville jeg nok tatt kontakt med lege og hørt der. Den du har er det litt størrelse på, men ikke urovekkende vil jeg tro. Vet det er folk som har veldig store cyster og ikke merker noe til dem. Men som sagt, ville snakket med lege om det ikke gir seg i allefall :)
 
Kan den ha flyttet på seg? Jeg ville dratt til legen
 
Back
Topp