Økt sultfølelse :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Er konstant sulten og dette begynner å bli litt slitsomt.
Har heldigvis masse frukt som jeg kan knaske på, blir fort sulten etter et måltid :(

Er det flere som meg eller er jeg bare glupsk?
:(
 
Matlysten har absolutt tatt seg opp i det siste ja, men det viser ikke på vekten enda.. Men merker at jeg passer meg litt ekstra, typ: Er jeg virkelig sulten nå? Er svaret nei, så drikker jeg litt sukkerfri saft og venter litt med å spise :) Men for all del, jeg går på smeller, og spiser boller osv :p
 
Jeg utvikler nærmest spiseforstyrrelse når jeg går gravid, så jeg skulle gjerne ha hatt det slik! Lyst til å spise masse så jeg vet at lillebror får noe annet enn cola å leve på ;)
 
Du er ikke aleine nei...j spiser meg stappmett til f.eks middag, så går det knapt en time å da er d bare å finne seg no å stappe i seg att....:p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg også! Spiser kanskje lite om gangen men hele tiden, ma'en klarer ikke å holde følge med meg :p
Er blitt glad i epler og tilberedt laks etter jeg ble gravid, det var noe jeg ikke likte før. Rart med graviditeten ;)
 
Spiser ofte og mindre. Da slipper man sure oppstør og halsbrann. Of frukt og grønt er jo kjempe flott å å spise på om man er sulten mesteparten av dagen;-)
 
Ikke sulten om dagen. Men når kvelden kommer derimot :p Bare måå ha alt.. :p
 
Ja! Absolutt økt matlyst, spesielt søtsug! Alt som inneholder sjokolade går ned på høykant :(
 
Ja! Absolutt økt matlyst, spesielt søtsug! Alt som inneholder sjokolade går ned på høykant :(
 
Spiser hele tiden.. Heldigvis har vi så jeg kan lage smoothie. Uheldigvis har vi også så jeg kan lage 8 muffinsforma sjokoladefondanter...... Og de går ned på høykant!! Skammer meg nesten :p sjokolade og smoothie er tingen om dagen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har et enormt sjokolade sug om dagen.. siste stunt var å kjøpe o'boy, kjempelurt.. Og mannen kan ikke skjønne hvorfor det går så mye melk om dagen :p
 
Har et enormt sjokolade sug om dagen.. siste stunt var å kjøpe o'boy, kjempelurt.. Og mannen kan ikke skjønne hvorfor det går så mye melk om dagen :p

Skulle ønske det bare var o'boy jeg måtte ha også, men her har vi o'boy, kakao, sjokolade og sjokoladefondanter ... Og ingredienser nok til å lage tre omganger til med sjokoladefondanter ... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig økt matlyst her, men så blir jeg så utrolig fort mett også :)
 
Jeg også... tror de jeg deler kontor med stusser litt over at jeg spiser MINST 3 ganger i løpet av arbeidsdagen :p
Slenger gjerne på ett par frukt eller noen kjeks i tillegg... har gått opp 5 kg til nå, så lurer på hvor dette kommer til å ende! er bare 23+3 nemlig!!!
 
Jeg er også konstant sulten. Gruer meg til neste veiing ;)
 
Skulle ønske det bare var o'boy jeg måtte ha også, men her har vi o'boy, kakao, sjokolade og sjokoladefondanter ... Og ingredienser nok til å lage tre omganger til med sjokoladefondanter ... :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Tur på butikken i går hvor jeg egentlig bare skulle ha melk og brød, endte opp med sjokolade i flere varianter... Nå lurer jeg på om jeg kansje skal bake solboller...'? Høres veldig godt ut i allefall :p
 
Jepp, lager mye frukt og bær greier om dagen og råkost salat. Men blir noe sjokoladen osv også dessverre !
 
Back
Topp