Økedøgn

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Her er matstasjonen åpent etter forespørsel, noe som vil si hver halvtime og da i 20-40 minutter hver gang. Begynner å bli småsår nå etter 3. Dagen med øking. Det begynte med hver 2. Time dag 1, annenhver time på dag 2 og nå henger han i puppen støtt :p Vi har egentlig medisiner vi skal ta, både jeg og lillegutt. Men her er vi altså "lenket" fast.. Mat er også for langt unna. Håper vi snart er veis ende nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner til det. Er litt som å være fanget i egen sofa:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, nå kjenner jeg at de grå hårene siver ut... Skrubbsulten og lille bare skriker når jeg legger han for seg selv. Kan ikke rape han engang uten at han roper på mat igjen... Dette er helt tullete, han kan umulig ha behov for denne matmengden?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, nå kjenner jeg at de grå hårene siver ut... Skrubbsulten og lille bare skriker når jeg legger han for seg selv. Kan ikke rape han engang uten at han roper på mat igjen... Dette er helt tullete, han kan umulig ha behov for denne matmengden?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke noe annet da? Vondt i magen feks?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min er nå 3 uker og enda ikke hatt økedøgn.. Er det normalt?:/


----------------------------------


Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner til det. Er litt som å være fanget i egen sofa:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oh Yes!! Der sa du det!:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er ikke noe annet da? Vondt i magen feks?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei, det er typisk matsignaler. Putter begge henda i munnen, smatter og til slutt hyler når det ikke kommer melk :p Nå har vi fått sovet litt og mor har rukket å ta en brødskive, satt ut hund i luftestreng og vært på do :D Nå er vi oppe i 1 time mellom hver mating og det er luksus kjenner jeg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan har det gått i natt? Håper dere har fått sovet godt begge to:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan har det gått i natt? Håper dere har fått sovet godt begge to:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk og pris så har natten vært som vanlig - 1 mating mellom midnatt og til jeg stod opp halv åtte <3 Jordmor kommer på hjemmebesøk i dag og jeg er så spent på om marerittet er over. (Han henger i puppen i skrivende stund) :p I går ammet jeg 14 ganger på 11 timer og fikk i meg 2 brødskiver. Føler meg som etter en skikkelig runde på byen - svimmel og tung i hodet. Deilig at mannen er på jobb igjen :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk og pris så har natten vært som vanlig - 1 mating mellom midnatt og til jeg stod opp halv åtte <3 Jordmor kommer på hjemmebesøk i dag og jeg er så spent på om marerittet er over. (Han henger i puppen i skrivende stund) :p I går ammet jeg 14 ganger på 11 timer og fikk i meg 2 brødskiver. Føler meg som etter en skikkelig runde på byen - svimmel og tung i hodet. Deilig at mannen er på jobb igjen :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du vurdert å gi litt flaske i tillegg?
Det gjør jeg på sånne dager, for å få gjort noe annet enn kun å sitte å amme hele dagen. Er jo koselig det, men jeg personlig blir så sliten av det, så her sper vi på med flaske for å mette henne innimellom:)

Jeg er fornøyd og baby er fornøyd :)
 
Har du vurdert å gi litt flaske i tillegg?
Det gjør jeg på sånne dager, for å få gjort noe annet enn kun å sitte å amme hele dagen. Er jo koselig det, men jeg personlig blir så sliten av det, så her sper vi på med flaske for å mette henne innimellom:)

Jeg er fornøyd og baby er fornøyd :)
Jeg skal være litt forsiktig med å juble men nå sover han i vuggen og det er 3,5 time siden forrige mating :) Spørs om det kanskje var siste krampetrekning på økedøgnet i går? Men jeg bør få samlet noen melkeskvetter og lagt til frysing. Må desverre vente til trøsken er ute av huset :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal være litt forsiktig med å juble men nå sover han i vuggen og det er 3,5 time siden forrige mating :) Spørs om det kanskje var siste krampetrekning på økedøgnet i går? Men jeg bør få samlet noen melkeskvetter og lagt til frysing. Må desverre vente til trøsken er ute av huset :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig å høre at du endelig kan få en pust i bakken fra ammingen.
Nå blir det nok andre boller skal du se:)
Nyt sovingen og kos deg masse videre med baby:)
 
Back
Topp